Gå til innhold

Rein og skjær UTSKJELLING AV WOW!


Anbefalte innlegg

detter er IKKE kødd! desverre

hvorfor bry du deg egentlig?

Fordi wow suger? :shrug:

sikkert endel andre grunner!

ja, men jeg tror ikke det hjelper noe for oss :shrug:

Det hjelper meg og Master Casemod :shrug:

fint for dere, men da tar dere det over PM, for å poste det i wow forumet hjelper ikke dritt for oss som spiller det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens...

Lenke til kommentar

Noen som har vært slemme med han i WOW nå, så da hater han alle sammen..

 

Hender at det skjer meg i BF2, men har ikke behov for å brøle ut her på grunn av det.. (vel, av&til) :D

 

Edit: Når du først har begynt å tjene penger så er 100kr ingenting, og det samme med 1000kr...ikke i måneden iallefall og ikke på en mandag.. Jizzzez...

 

Nei, er ikke dasstømmer, og tror nok jeg tjener mer enn deg

Endret av McCoy
Lenke til kommentar

Spiller du på Burning Blade. Skjønte ikke. Er sikkert dum som et Brød nå. " LOL"

 

Edit: Du som startet dette Topicet.

 

1. Har du Nettop funnet Caps lock knappen? :p

2. Nettop blitt 12-13?

3. Vi har ikke noe liv? Med det du skriver der. Ser det ut som du ikke har noe liv å skrive noe så dumt som det der? :no:

Lenke til kommentar
kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens...

At folk ikke klarer å kontrollere sin egen spilling er demmes problem ikke Blizzards.

Lenke til kommentar

ok. ehm......... her snakker man å ikkje tenke lengre fram en sin egen nese...

 

 

Men... jeg hater cs... lager jeg en tråd og skriker ut? nei.

seie jeg til alle folka som spiller cs at de må skaffe seg eit liv? nei.

 

Og hvorfor? Fordi det er faktisk folk som liker cs. Og da trenger man ikkje å snakke dritt om cs til de og skjelde de ut...

Lenke til kommentar
Stakkarn fikk ikke være med guilden til MC og main tanke som lvl 15, ikkesant? eller ninja loota noen cloaken din i Deadmines?

tror du virkelig at han spiller wow?

Nopes, kanskje han spilte :p

 

OT: men nå har trådstarter fått sitt 700. innlegg da er han vel fornøyd tenker jeg

Endret av munnharpe
Lenke til kommentar

Hahaha! Fytte så morsomt! Takk du der bak skjermen din, for en ekstra god latter!

 

Altså, GW f.eks har bedre grafikk, kanskje lyd osv., men alikevell liker jeg WoW bedre. GW har du egentlig ingenting å se frem til. I WoW har du jo insta nces, items, mount osv.

 

Men uansett: "Noen liker dattera og andre like morra". Sånn er det bare.

 

EDIT: Altså, det er ikke det at jeg syns noen av spillene "suger", men WoW er mer "fyllende". Uansett kan dere som synes WoW suger prøve ut spillet først.

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...