Gå til innhold

Rein og skjær UTSKJELLING AV WOW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha! Fytte så morsomt! Takk du der bak skjermen din, for en ekstra god latter!

 

Altså, GW f.eks har bedre grafikk, kanskje lyd osv., men alikevell liker jeg WoW bedre. GW har du egentlig ingenting å se frem til. I WoW har du jo insta nces, items, mount osv.

 

Men uansett: "Noen liker dattera og andre like morra". Sånn er det bare.

oiiii så stort..... gw har faktisk også items!!! du har sikkert ikke prøvd gw en gang!

Lenke til kommentar
kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens...

Du tenker da på alle de som får rusproblemer, alkoholproblemer eller andre former for avhengighet?

 

Eller er WoW i en særstilling sammenlignet med langt større og mer alvorlige samfunnsproblemer?

Lenke til kommentar
kult at såpass mange personer med over 500 innlegg bryr seg.. WoW er ikke roten til så mye godt, men derimot en del ondt.. 2 av klassekameratene mine droppet skolen pga WoW og en annen holdt på å stryke i flere fag.. rart at ingen amerikanere har gått til sak med et personlig problem som følge av WoW.. seriøst bra tråd, bare litt dårlige argumenter.. og sak.. og eksistens...

At folk ikke klarer å kontrollere sin egen spilling er demmes problem ikke Blizzards.

det er jo dems problem..

det hadde bare vært så amerika å ha gjort det bare..

Lenke til kommentar

Tilgi han da, vær så snill. Vi trenger mere kjærlighet i verden! Mennesker må kysse, kose og snakke mer med hverandre. Det er viktig. Hvis vi oppfordrer andre til å være slemme og onde, så blir alt så ondt. Det gjør vondt at alt er ondt, synes da jeg. Kan alle være venner nå? Er vi enige? Før moderatorene kommer og slår hardt ned på dette?

Lenke til kommentar

må si at jeg synest at det er rart at denne ikke har blitt stengt allerede.. men men..

 

hvist du hater wow så mye, hvorfor bryr du deg da? du kan vel godta at ikke alle her gjør det.. du spiller sikkert ikke wow no lengre så hva er da problemet?

 

bare usakelig kvin'ing fra en usakelig unge.. håper det blir gjordt mer enn stenge denne posten..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...