Gå til innhold

Er du brukt, ubrukt eller oppbrukt?


VegardStr

Er du jomfru?  

754 stemmer

  1. 1. Er du jomfru?

    • Ja
      433
    • Nei
      321


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
True. Eneste følelsen jeg hadde da jeg gjorde det for første gang var opphisselsen :p Syntes ikke det var så faens spesielt som mange skal ha det til. Har på følelsen at det betyr mer for jenter enn for gutter.

Sikkert storveis for enkelte, for de fleste tror jeg det er mer følelsen av å endelig ha fått det overstått eller ei katastrofe. Det gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar

Vi er på et forum med 95% gutter, de fleste under 18 år, hvorav 60% i henhold til herværende poll fortsatt er urørte. Jeg ser ingen poeng at dere skal diskutere hvordan ulike jenter er i senga. Det må i beste fall være ønsketenkning.

 

Holde dere til tema, ellers tar tråden slutt...

 

EDIT: Og da fikk mod plutselig ånden over seg og så ble tråden mye kortere. For ordens skyld, jeg fjernet ting primært fordi de var off topic (som Snekker'ns alder), ikke fordi de var i strid med noen retningslinjer. Men det kunne jo vært morsomt å se om dere klarte å holde en tråd på sporet da... ;)

 

Edit2: Hvis det var noen av de fjernede diskusjonene som deres synes fortjente en egen tråd (tviler sterkt) så send meg en PM med gode argumenter så skal jeg vurdere å legge dem inn i en ny tråd for dere...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...