Gå til innhold

Billig vaskeri i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da gikk det som det pleier også denne gangen. Har blitt kastet ut av leiligheten og flyttet inn til et sted hvor det ikke er vaskemaskin, er det noen som veit om noen billige vakseri i oslo?

Hva ligger egentlig vaskeriprisene på for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel fordi huseier ønsket noen som var litt mer rotete og støyfulle ville jeg anta. Men jeg setter veldig pris på svar på topic'en, siden jeg begynner å bli lei svett undertøy

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er et vaskeri rett nedenfor st.hanshaugen mot oslo sentrum (syntes jeg så et da jeg gikk opp den i fjor hehe)

Hvorfor kan du ikke bare kjøpe deg en vaskemaskin da? Får en grei vaskemaskin for drøye 2500 spenn.

Skrevet

Har ikke plass til den noen steder, med mindre den har hjul. Noen som veit om vaskemaskiner som har hjul eller hvordan modde dem til å få det? Vurderer og starte egen tråd om dette.

Skrevet

Plan B: Løs opp litt Biotex i en bøtte lunkent vann og la tøyet ligge oppi en stund. Lenge siden jeg hadde bruk for slike desperate grep, litt usikker på om det fortsatt er å få kjøpt. Pass på å lese bruksanvisningen nøye, og kjøp rett vaskemiddel (f.eks. ikke tøymykner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...