Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

noen som gleder seg til skole start eller? :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja. både ja og nei. flere gode argumenter begge veier. har ikke gjort noe som helst siden februar, så jeg begynner å kjede meg på nett. har kommet inn på rett skole, på rett linje, med rette fag, så jeg er sikret der. dessuten gleder jeg meg ganske heftig til alle japansk timene. men på den annen side, jeg er lat som en stokk, elsker å sove, og kan ikke fordra sol og folk. blir nok interessant å se hvilken side ved meg som vinner frem.

Lenke til kommentar

Jeg kan nok si jeg gleder meg. Det blir jo kjekt å se folka igjen, pluss at jeg er spent på om jeg klarer å opprettholde den regelmessige treningen jeg begynte med nå i sommer når skolen tar til. Er glad jeg kom inn på samme linjen som i fjor, og er innstilt på å jobbe hardt dette året for å komme inn på VK2. Kort sagt: Jeg gleder meg til å bli satt på prøve.

Lenke til kommentar

Ja, jeg må faktisk innrømme at jeg gleder meg...

I sommer så har jeg jobbet veldig mye, og når jeg ikke har jobbet, har jeg sittet inne og ikke gjordt en dritt (mange andre enten jobber eller fisker).

Så da har jeg ingenting å gjøre.

Uannsett så skal jeg begynne på GK, så da før jeg møtt en del nye folk og får større frihet enn fra ungdomsskola..

 

Det eneste jeg gruer meg til er at jeg må stå opp kl 05:30 hver morgen (haha, tror jeg slo en del med en halvtime :p:cry: ) og jeg er og blir det B-mennskett jeg alltid har vært :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...