Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Lykke til med drømmene deres om å vinne PL da! Det er dessverre den eneste måten å vinne PL for Liverpool...

Så lenge det er teoretisk mulighet, velger jeg å beholde troen... :D Alle tre lagene foran oss, har vist svakhetstegn i det siste. United og Chelsea tapte i går (riktignok i FA-cupen, men fortsatt svakhetstegn),

Dere tapte mot Barnsley og slo Inter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du faktisk har fått små forhåpninger om ligagull, burde du absolutt oppsøke lege snarest! Kommer garantert ikke til å skje. Ja, det kan jeg love deg. Vedder testiklene mine på at dere ikke engang er i nærheten, når vi er i Mai.

 

Hvis dere havner over ett av de tre topplagene, så skal jeg filme meg seg selv i Liverpool drakt, syngende you never walk alone. ( :sick: )

Må quote denne i tilfelle...

 

OK, hva er galt med å være optimist? Som jeg skrev må selvsagt veldig mye gå vår vei, dersom drømmen skal gå i oppfyllelse. Derfor er det ikke realistisk nei, men jeg gir ikke opp håpet før evt siste teoretiske sjanse er borte.

Lenke til kommentar
Lykke til med drømmene deres om å vinne PL da! Det er dessverre den eneste måten å vinne PL for Liverpool...

Så lenge det er teoretisk mulighet, velger jeg å beholde troen... :D Alle tre lagene foran oss, har vist svakhetstegn i det siste. United og Chelsea tapte i går (riktignok i FA-cupen, men fortsatt svakhetstegn),

Dere tapte mot Barnsley og slo Inter.

Det er sant, og jeg må innrømme at jeg har større tro på at United skal holde stø kurs helt inn, enn at Arsenal skal greie det. Men vi har hele tiden fått høre at vi ligger for langt etter førsteplassen / Arsenal. Men slik Arsenal spiller om dagen, er det ikke helt usannsynlig at vi kan nå igjen dem. At alle tre lagene foran oss skal gå på samme blemma på slutten, er derimot mer usannsynlig. Men jeg kan jo håpe...

Lenke til kommentar

Sitat fra VGD angående Alonso og damas fødsel:

"Før i tiden var ikke en eneste j***la mann med på fødselen - nå klarer ikke folk seg hvis de ikke får se kona med vidsprengt fitte. Herregud, hva har verden kommet til?"

 

Treblad fortalte meg om denne utrolig drøye uttalelsen. Over kanten, men like fullt morsom! :D

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Morsom ja, men samtidig en jævlig teit kommentar. Det finnes ting i livet som er viktigere enn fotball, og en barnefødsel er en av dem. Skjønner godt at Alonso velger å prioritere den, det hadde jeg selv gjort hadde jeg vært proffesjonell fotballspiller. Men det må da gå an å planlegge slik at ungen popper ut utenfor sesongen? :D

Lenke til kommentar

Hicks er håpløs. Skjønner ikke at han klarer å holde på som han gjør. Hvis DIC hadde kjøpt seg inn ville i hvert fall ikke situasjonen vært like kritisk som i dag, men Hicks bryr seg jo som alle vet ikke om klubben, bare pengene.

 

Angående selve laget og spillet for tiden ser det jo mye bedre ut for tiden. Etter det pinlige tapet for barnsley har det jo gått strålende. Er nervøs forran kampen i morgen, men har jo selvfølgelig troen på at det skal gå bra med oss. Hadde vært spennende å trekke et engelsk lag i kvarten. Vi presterer jo tydeligvis bedre mot motstandere som er antatt bedre enn oss. Ingenting hadde gledet meg mer enn å rundspille United med litt CL-magi. :D

 

Vi trenger fremdeles forsterkninger i sommer. Føler ikke like stort behov for en ny klassisk spiss som Torres lenger. Den nye formasjonen 4-2-3-1 fungerer jo glimrende, men enda en spiss/ving som Babel hadde passet perfekt på andre kanten. Får vi et par nye backer også så er det vel ikke så mye mer som kan forbedres.

Lenke til kommentar
Sitat fra VGD angående Alonso og damas fødsel:

"Før i tiden var ikke en eneste j***la mann med på fødselen - nå klarer ikke folk seg hvis de ikke får se kona med vidsprengt fitte. Herregud, hva har verden kommet til?"

 

Treblad fortalte meg om denne utrolig drøye uttalelsen. Over kanten, men like fullt morsom! :D

 

Goscinny ;)

Syntes den kommentaren var dum, ikke noe særlig morsom var den heller.

Lenke til kommentar

Det ville overraske meg om det er en bruker her inne som ikke syntes den er dum. De aller, aller fleste ville satt sin egen sønn foran en fotballkamp ... Om han hadde bestemt seg for å spille, tror jeg ikke det ville vært noen særlig stor prestering av ham, om han hele tiden tenker på kona som ligger på sykehuset og presser ...

 

Jeg syns den var morsom. Ikke topp ti, akkurat, men fortsatt litt morsom.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...