Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatan er en drittspiller. Jeg driter i hvor god han er når han har dagen eller gidder, han er en møkkafyr. Elendig innstilling og ræva holdning, lat, ego, arrogant og ufyselig og blir fort frustrert hvis han ikke får til noe. Han løp vel bare en 50-60 meter hele forrige kamp. Han kan gjøre magiske ting når han gidder, men han er for ræva når han ikke har dagen til at han kan nevnes som en av de beste spillerne i Europa.

 

Og Inter slår vi, jeg har hvert fall en god følelse. Forsvaret må være uvanlig rufsete på bortebane i Europa til at vi skal slippe inn to eller flere mål uten å selv score. Scorer vi trenger Inter fire mål og da er det gjort.

Lenke til kommentar
Reporter: Hvorfor tapte dere

Zlatan: Spør Materazzi

 

:D

 

Jeg tror faktisk ikke det var en fordel at Inter ble redusert til 10 mann, for er det noe italienerene kan så er det å spille med en mann mindre, og hadde vært fornøyd med uavgjort. Vi hadde en god dag på jobben og et fulltallig Inter hadde vært mer offensivt og det hadde gjort at vi hadde fått mer rom.

Lenke til kommentar
Jeg tror at Liverpool trenger et tidlig mål på San Siro ellers så tror jeg at Inter vil ende opp med å overkjøre dere og vinne 3 - 0. Zlatan er en klassespiss uansett hvor arrogant og klysete han enn er.

 

Dette ble vell sagt i før forje kamp mot Inter?

 

Lignende ting ble vell sagt i både 05 og 06, da vi slo ut topplag på topplag.

 

Tipper Liverpool safer inn, og putter et mål på slutten da Inter begynner å gi opp.

Lenke til kommentar
Liverpool vil nok ikke spille festfotball.

Tipper kampbildet blir slik:

Inter med mye possession, men kommer seg ikke til sjangser mot et konstant stabilt Liverpool forsvar. Liverpool med kontringer ved Babel, Torres og Gerrard.

 

Blir nok ikke noe fyrverkeri, vist ikke vi får tidlig mål.

Tipper det samme egentlig. Tror Liverpool går videre når dere har et såpass bra utgangspunkt, dessuten er det CL og der spiller dere alltid bra.

Lenke til kommentar

Zlatan er en av verdens beste spisser, og selv om han er en klysete arrogant og lat spiller kan han skape magi. Gstavdal det at Inter hadde spillt mer offensivt kunne jo ha vært positivt for Inter. Jeg tror at hvis Inter scorer tidlig nok så kan det fort bli 2 - 0 eller 3 - 0. Dere snakker som om Liverpool forsvaret er best i verden. Det er jo et godt forsvar, men det kan også åpnes slik dere åpnet et mye mer solid italiensk forsvar (etter min mening). Vi får håpe at Liverpool ikke undervurderer Inter like mye som resten av dere gjør eller så frykter jeg en massakre.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...