Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zlatan er en av verdens beste keepere

Jeg lo :D

 

og selv om han er en klysete arrogant og lat spiller kan han skape magi.

Selvsagt, det sa jeg jo og. Men når han ikke gidder og ikke har dagen, er han en elendig spiller.

 

Jeg tror at hvis Inter scorer tidlig nok så kan det fort bli 2 - 0 eller 3 - 0.

Det kan bli både 5-0 og 0-5. Alt kan skje hvis Inter scorer, men husk at de må ha tre mål og ingen baklengs for å gå rett videre. Og vi har for vane å være knallsterke på bortebane i Europa, og gutta kan kunsten å spille på resultat. Skulle det gå til ekstraomganger og/eller straffer har vi meget god erfaring med det også.

 

Dere snakker som om Liverpool forsvaret er best i verden. Det er jo et godt forsvar, men det kan også åpnes slik dere åpnet et mye mer solid italiensk forsvar (etter min mening).

Alle forsvar kan åpnes. Og best i verden er vi.

 

Vi får håpe at Liverpool ikke undervurderer Inter like mye som resten av dere gjør eller så frykter jeg en massakre.

Ingen her undervurderer Inter. Å tro på avansement er ikke det samme som å undervurdere. Og spillerne vil hvert fall ikke undervurdere Inter i Milano, en av de tøffeste bortekampene man kan spille, så du trenger ikke bekymre deg.

Lenke til kommentar
Zlatan er en av verdens beste keepere, og selv om han er en klysete arrogant og lat spiller kan han skape magi. Gstavdal det at Inter hadde spillt mer offensivt kunne jo ha vært positivt for Inter. Jeg tror at hvis Inter scorer tidlig nok så kan det fort bli 2 - 0 eller 3 - 0. Dere snakker som om Liverpool forsvaret er best i verden. Det er jo et godt forsvar, men det kan også åpnes slik dere åpnet et mye mer solid italiensk forsvar (etter min mening). Vi får håpe at Liverpool ikke undervurderer Inter like mye som resten av dere gjør eller så frykter jeg en massakre.

 

Cristiano Ronaldo er god som midtstopper også. :)

Lenke til kommentar

Unnskyld for at jeg skrev keeper, men man vet jo nå at alle skrivebommerter blir merket her ;). Jeg tenkte mye på keepersituasjonen i United, mens jeg skrev innlegget og det vistes vel. Jeg mener fortsatt at det er en helt annen historie og møte et mer offensivt Inter på San Siro og at Inter like godt kan ende med samme resultat på San Siro som Liverpool hadde på Anfield.

Lenke til kommentar
Lykke til med drømmene deres om å vinne PL da! Det er dessverre den eneste måten å vinne PL for Liverpool...

Så lenge det er teoretisk mulighet, velger jeg å beholde troen... :D Alle tre lagene foran oss, har vist svakhetstegn i det siste. United og Chelsea tapte i går (riktignok i FA-cupen, men fortsatt svakhetstegn), og Arsenal måtte nok en gang avgi poeng i PL i dag. Så selv om veldig mye må gå vår vei fra nå, er i alle fall ikke den teoretiske muligheten blitt svekket iløpet av de siste dagene. ;)

Lenke til kommentar

Dersom du faktisk har fått små forhåpninger om ligagull, burde du absolutt oppsøke lege snarest! Kommer garantert ikke til å skje. Ja, det kan jeg love deg. Vedder testiklene mine på at dere ikke engang er i nærheten, når vi er i Mai.

 

Hvis dere havner over ett av de tre topplagene, så skal jeg filme meg seg selv i Liverpool drakt, syngende you never walk alone. ( :sick: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...