Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan til tider være kjedelig å være så gode som vi er. Derfor søker vi inn i denne tråden for å føle på stemninga til et lag som ikke er så godt.

Åja, det er sånn det er, du/dere syntes det er morsomt å diskutere liverpool enn sitt get lag, kanskje du konverterer snart? Siden det blir så kjedelig så mye son ManU vinner

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk av en eller annen grunn ikke til å sende svaret på PMen din, banan, så jeg kan ta det her. Vi jobber med en løsning og frem til da så håper jeg dere gjør det beste ut av situasjonen. Skal ikke si så mye mer akkurat nå, men målet er jo så klart at dere brukere skal være fornøyd med denne delen av forumet, uansett hvilket lag dere heier på.

 

Og husk at selv om fotball er viktigere enn liv og død, så er det fortsatt retningslinjene som gjelder :)

Lenke til kommentar
Det skrev jeg faktisk også i meldingen til wh1te :)

 

Mao. blir det ingen diskusjon, 50% er innlegg fra Utd-supportere, 50% er fra Pool-supportere som whiner over at vi er her.

 

Jamen da er det greit da :) Trenger ikke involvere meg mer i dette.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stenge den tråden her til i morgen? Det kommer bare til å bli sutring frem og tilbake. La oss få prate om Liverpool her og ikke United vs. Liverpool. Skjønner godt at dere United-gutter vil komme med innspill og meninger, men ikke prøv å provoser HELE tiden. Det er kanskje morsomt å få hele forumet til å hate seg, men tro meg, man blir ingen martyr av å bevege seg i gråsona for hva som er rett og galt.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Bare for å "drepe" diskusjonen ang. private tråder og forsøppling.

 

Mache trolig klar til Inter kampen. Få se om Zlatan og CO får en bedre dag denne gangen. :)

 

:)

 

Helt seriøst; "Manu (hater at folk sier det) suger!" "Pool er best! Pool suger!" "Våres tråd er bedre enn deres!" osv. høres helt "keppet" ut. Heier folket på et lag eller en tråd? Alltid gøy å diskutere fotball uansett hvem det er.

(Hvis de/jeg har peiling selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...