Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whiteshit skrev (4 timer siden):

Ikkje at det framleis er mykje god fotball igjen i Thiago, men han er 30 - uvanlig innkjøp for Klopp og pool sin del om en ser på kva anna som har komt inn.

..Im just saying ?

To år i teten er bra, men Liverpool har ikke råd til å hvile på laurbærene. Fullstendig enig i transerpolitikken og kjøpe billig og for fremtiden, men må være innafor og også vise muskler i vinduet og kjøpe noe etablert stjerne også. 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (På 22.8.2020 den 13.40):

To år i teten er bra, men Liverpool har ikke råd til å hvile på laurbærene. Fullstendig enig i transerpolitikken og kjøpe billig og for fremtiden, men må være innafor og også vise muskler i vinduet og kjøpe noe etablert stjerne også. 

Som Chelsea mener du? Som etter sigende kan ende opp med å ha brukt £230m dette vinduet. Litt usikker på hva som plutselig har fått Roman til å åpne lommeboka igjen men...

Så får vi se hva Barcelona gjør, om de har noen penger å bruke. Gudene skal vite at de trenger å fornye laget sitt.

Personlig tror jeg Liverpool stort sett kommer til å fortsette og rydde opp i stallen. Ut med Grujic, Wilson, Woodburn og disse som ikke får arbeidstillatelse.

Lenke til kommentar

Mye snakk om Wijnaldum den siste tiden. Jeg håper vel egentlig at han blir tror jeg. Selv om Thiago hadde vært veldig artig, så er jeg litt bekymret for balansen på midtbanen i så tilfellet.

Apropos Nederland. Noen som har noen oversikt over hvordan det blir med de nederlandske lagene? Er de alle sammen utestengt fra Champions League og Europa League som en følge av at de kansellerte sesongen? Var nå ihvertfall det UEFA sa kom til å skje om ligaer ikke kom opp med en løsning som ga et tabellresultat og heller kansellerte den. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (8 timer siden):

Apropos Nederland. Noen som har noen oversikt over hvordan det blir med de nederlandske lagene? Er de alle sammen utestengt fra Champions League og Europa League som en følge av at de kansellerte sesongen? Var nå ihvertfall det UEFA sa kom til å skje om ligaer ikke kom opp med en løsning som ga et tabellresultat og heller kansellerte den. 

De er med. Eredivisie-tabellen ble stående som den var 8. mars så Europa-plassene ble fordelt ut fra det.

Lenke til kommentar

Har Brewster, jones og Harry Wilson tenkt mer spill kommende sesong sikkert. Men ikke akkurat betryggende foran sesongen. Shaq får ikke spille og skadeutsatt, ox har snart flyttet inn på sjukehuset og Gino, Grujic på vei ut. Bruker lang tid på thiago inn og det er ikke nok. Blir mye tøffere sesong nå, mer motstand. 

Lenke til kommentar

Men er ikke dette den beste tiden for å gi de yngre en real sjanse?

Wilson viste etter min mening med utlånet til Bournemouth at han vil være en habil backup. Det samme er Jones og Elliot.

Kanskje burde vi hatt en ny Klavan løsning på stopperplass. Men utover det så syns jeg det ser greit ut. Forsvinner Wijnaldum så kommer vel Thiago.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...