Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper verdien på Harry Wilson er i ferd med å stige betraktelig. Så jeg tipper han selges til sommeren for en fin bunke med cash.

Et sted mellom £20-25m tenker jeg. I hvert fall med tanke på at vi fikk £18m for Ibe. Wilson virker bedre enn det.

Ingenting som slår at utlånte spillere blomstrer og selges for en fin sum! :)

Lenke til kommentar

 

Ingenting som slår at utlånte spillere blomstrer og selges for en fin sum! :)

 

Seriøst? Er jo langt fetere med utlånte spillere som blomstrer, kommer tilbake og kjemper seg til en fast plass på laget. Er jo tusen ganger bedre på absolutt alle måter.

 

 

Nei. For hvis du ser på historikken så blir så og si aldri spillere som Liverpool faktisk ønsker å satse på lånt ut.

At en spiller blir lånt ut kan du ta som et ganske klart tegn på at du ikke har noen fremtid på førstelaget til Liverpool.

De lånes ut i håp om at de viser seg frem slik at noen er villige til å kjøpe de.

Liverpool blånekter jo å låne ut de største talentene i klubben til tross for at de sikkert kunne spilt fast på et lag i Championship.

Lenke til kommentar

 

Ingenting som slår at utlånte spillere blomstrer og selges for en fin sum! :)

 

Seriøst? Er jo langt fetere med utlånte spillere som blomstrer, kommer tilbake og kjemper seg til en fast plass på laget. Er jo tusen ganger bedre på absolutt alle måter.

 

Det er jo moro om de kommer tilbake og blir fast etter å ha blitt utlånt, men historisk sett er det vel mye som tyder på at han blir solgt sikkert ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...