Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lallana og Sturridge tilbake i full trening igjen, mest sannsynlig klare til kampen på mandag  :)

 

Ja, narr meg ikke til å le. Sturridge kommer jo aldri lenger enn å være tilbake i trening så blir han skadet igjen.

 

Jeg er dog veldig skeptisk til om vi faktisk klarer å bli kvitt han, med den skadehistorikken hans de siste årene, hvertfall til en grei pris.

Jeg begynner jammen å lure selv også. Verdien hans må ha falt betraktelig når han er kronisk skadet. Det gjør han jo ikke akkurat atteraktiv. Litt som Balotelli, men på en annen måte. Å kjøpe en slik spiller er en stor risiko for en klubb. Ikke bare kan investeringen bli verdt null og niks, men de skal jo tross alt betale lønn til en slik spiller også. Jeg tror Sturridge må regne med å gå ned ganske mye i lønn, og lurer på om han er villig til det.

 

Det kan fint hende det blir svært vaskelig å kvitte seg med Sturridge. I ytterste konsekvens må de gi han bort gratis for å slippe å betale lønnen hans.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Uavgjort på United! Da er alt i våre hender igjen mtp 4.plassen. Får krysse fingra for City går på en skrell nå også.

 

Ang Sturridge leste jeg noen rykter i sta om at Liverpool ikke slipper han for mindre enn £40M. Hvis det stemmer tror jeg de burde dele det de røyker på Anfield med andre, for det har sikkert flere lyst på.

Usikker på hvem kilden var, så kan være bs uansett.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...