Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg føler vi har vært bedre mot antatt dårligere motstand denne sesongen, men i dag er det tilbake til gamle synder.

Laget vi stiller er ikke vårt beste men det skal være bedre enn Hull "any day of the week".

Er skuffet nå!!

 

Edit: nå er vi iallefall inne på topp 4 igjen..

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler vi har vært bedre mot antatt dårligere motstand denne sesongen, men i dag er det tilbake til gamle synder.

Laget vi stiller er ikke vårt beste men det skal være bedre enn Hull "any day of the week".

Er skuffet nå!!

 

Edit: nå er vi iallefall inne på topp 4 igjen..

Helt enig. Kampen idag minnet om mange kamper de siste sesongene. Det er utallige eksempler på at Liverpool rett og slett driter seg loddrett ut mot egentlig elendig motstand. Slik gjør ikke de lagene som har vunnet PL de siste sesongene.

Det er med andre ord altfor stor forskjell på et Liverpool-lag som har dagen, og et som ikke har.

Det betyr igjen at laget trenger styrking allerede i neste vindu. Bredden i stallen er for tynn. Idag kom Coutinho inn i andre omgang, som ikke har trent hele uken og fått injeksjoner slik at han i det hele tatt kunne sitte på benken.

 

Gruer meg allerede litt til neste kamp. Da møter de Norwich, som i mitt hode er et annet av de såkalte "drittlagene" (mener ikke å fornerme noen, men de er ikke akkurat tittelkandidat). Får håpe Liverpool bretter opp ermene og tar seg sammen. Suarez har vel hatt et par hat-trick mot Norwich de siste sesongene, men var ikke det på bortebane...?

 

LKanskje ikke LFC-spillerene har hatt godt av å ligge så høyt på tabellen. De har kanskje trodd de var bedre enn de er. Kanskje bedre om de er litt nedpå tabellen en stund, og får kjenne litt på hverdagen, og ikke blir for høye på pæra. Så kan de komme tilbake som en underdog, slå fra seg, og kjempe seg frem til CL-plass neste år.

Endret av sector
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er lei av "neste år". De skal kjempe om CL-plass denne sesongen, og om de ikke klarer det skal de i hvertfall være veldig nærme. Er liten trøst i dag er jo at de andre topplagene også har gått på tilsvarende smeller tidligere i sesongen, og nettopp det er jo grunnen til at vi fortsatt ligger bra an poengmessig. Men holly fuck så frustrerende å tenke på at vi fikk null poeng mot Hull, det er absolutt sannsynlig at de tre tapte poengene blir utslagsgivende når CL-plassene skal deles ut.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Jeg er lei av "neste år". De skal kjempe om CL-plass denne sesongen, og om de ikke klarer det skal de i hvertfall være veldig nærme. Er liten trøst i dag er jo at de andre topplagene også har gått på tilsvarende smeller tidligere i sesongen, og nettopp det er jo grunnen til at vi fortsatt ligger bra an poengmessig. Men holly fuck så frustrerende å tenke på at vi fikk null poeng mot Hull, det er absolutt sannsynlig at de tre tapte poengene blir utslagsgivende når CL-plassene skal deles ut.

Det kan hende at tapet mot Hull fører til at vi vinner kamper senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som har litt lyst å se Jordan Ibe i en av de kommende kampene? Begynner å bli litt smålei samtlige offensive spillere vi har i troppen, med unntak av "the holy trinity" selvfølgelig. Når presset er på de etablerte, er det ofte lettere for en ungutt og komme inn for å vise seg frem, og Ibe har aldri gjort seg bort de gangene han har fått sjansen før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å glemme jævla Macheda som helt randomly på egenhånd redda dem ut av det som så ut til å bli starten på en helt elendig formperiode på tampen av 08/09 sesongen. Måtte liksom bare nekte oss ligagullet, og så bli komplett irrelevant igjen.

 

(Beste eksempelet på en ungutt som kommer inn og fikser biffen når det går dårlig for resten)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Kampen mot Høl er vel egentlig bare en bekreftelse på at troppen vår ikke er så fantastisk som man er tilbøyelig til å tro når det går bra. Var det zu som sa "det er et sikkert tegn på at det er tidlig i sesongen når Southampton kjemper om topp fire"? Vel, mtp den troppen vi har er det vel ikke urimelig å påstå at det er tidlig i sesongen når vi, med vår tropp, også er med og kjemper helt i toppen. Nå ramlet vi ut av topp 4 i helga, men poengmessig er vi jo med... Enn så lenge.

 

Jeg er brennsikker på at vi kommer til å avslutte sesongen med å kjempe om 4.-plassen. Noe mer enn det er det bare å glemme. Det skjer ikke at vår beste 11-er kan spille alle kamper og være i toppslag i 38 kamper. Vi har ikke nok bredde, og ferdig med det. Er vi like heldige med januar-signeringene våre denne sesongen som tidligere kan det være at vi henger med litt lenger, men vi skal ha noe så usannsynlig mye flaks om denne troppen kjemper om noe mer enn 4.-plass.. Og, lets face it, vi er Liverpool. Flaks og LFC går ikke akkurat hånd i hånd..

Lenke til kommentar

Som det er sagt mange ganger, innsatsen mot Hull var ikke akseptabel. Men jeg er ikke bekymret for kampen mot Norwich, det er på hjemmebane og jeg har en følelse av at laget slår tilbake, men det er leit når man faktisk må slå tilbake etter å ha spilt mot Hull...

 

Må klare 4.plassen for å beholde verdensstjernen vår, og jeg tror de fleste andre supportere unner Liverpool 4.plassen kontra en av dopingklubbene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Hodgson on Sturridge: "Better to be injured now than in the summer." Hodgson said with a smile.

 

This is unbelievable...

 

 

Noen som kan bekrefte/dementere dette?

 

Edit: Wow, det er faktisk kamp i dag. Bør bli kalas.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

 

Noen som kan bekrefte/dementere dette?

 

Edit: Wow, det er faktisk kamp i dag. Bør bli kalas.

 

Sitat:

Sturridge is now facing a possible two months on the sidelines after damaging his ankle during a training session with Liverpool last Friday. "They are better [off] getting injured now," Hodgson said of his own priorities, looking ahead to the World Cup next summer.

http://www.theguardian.com/football/2013/dec/02/roy-hodgson-unapologetic-daniel-sturridge-england

 

Ser ut til å stemme. Hvis ikke det skaper dårlig stemning så skjønner jeg ingenting!!

Lenke til kommentar

Var skråsikker på seier mot Hull i helga, regnet med målkalas. Vi vet jo alle hvordan det gikk. Makan altså!!

 

Vel, idag er det Norvich, kan det løsne da tro? Suarez bør vel klare hvertfall ett hat-trick, og opprettholde tradisjonen mot Norvich, selv om de to andre han har var på bortebane. På tide han viser at han kan lage tre mål mot Norvich på Anfield også.

I tillegg hadde det vært bra om flere åpnet målkontoen sin, slik at ikke alt står og faller på Suarez.

 

Håper at en eller to av ungguttene får være på benken i dagens kamp. Yesil er frisk igjen, scoret i U21-kampen mot Villa, blitt 19 år etterhvert, så han kan være et alternativ i en slik kamp. Kanskje også McLaughlin (19 han og) kan komme inn uti andre omgang på vingen og få vist seg frem. Hadde vært moro å å se de på førstelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...