Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Flere som har feber ja? :p

 

Men ja, vi hadde absolutt hatt godt av en ny midtstopper. Grekeren er rett og slett for dårlig. Carra begynner dessverre å bli for gammel (ennå mer gammle og treg ja). Wilson har ikke nådd helt opp. Skrtel mener jeg er kvalitet samme med Agger. Kelly har som sagt spilt mest HB, og vi trenger han vel egentlig der og. Har vel noen unge som Wisdom, men som ikke er helt der oppe ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skrtel er en fotballspiller som er veldig, veldig varierende i spillet sitt. Noe man så i 08/09 sesongen. Laget storspilte, Skrtel det samme. Jeg er spent på hva slovakeren vil vise kommende sesong, men det tryggeste vil som sagt være at hele laget dominerer kampene. Det blir mindre å gjøre for forsvaret og atmosfæren vil være positivt for alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvis ikke Kelly kan ta steget inn i midten og Flanagan få sjansen til høyre, da.

Ja, Flanagan for faen. Men synes Kelly har klart seg bedre enn Flanagan uansett. De tre engelskmennene får rullere på høyrebacken inntil videre.

 

Hvorfor ikke balansere luksusproblemet på høyrebacken og dra Kelly inn i midtforsvaret og ha Flanagan som back-up? Kanskje litt tidlig som Leo påpeker, men et annet forslag er jo at Kelly kan spille sammen med Agger og eventuelt steppe inn om Johnson blir skadet og dermed ha Flanagan som en 2. back-up.

 

Noe jeg forøvrig skrev litt tidligere i dag.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Skrtel er en fotballspiller som er veldig, veldig varierende i spillet sitt. Noe man så i 08/09 sesongen. Laget storspilte, Skrtel det samme. Jeg er spent på hva slovakeren vil vise kommende sesong, men det tryggeste vil som sagt være at hele laget dominerer kampene. Det blir mindre å gjøre for forsvaret og atmosfæren vil være positivt for alle sammen.

 

Skrtel er undervurdert, han hadde en svak periode i fjor sammen med resten av laget, men var bunnsolid 2. halvdel, og har vært det i store deler av LFC-karrieren. Spilte samtlige kamper i fjorårets sesong og virker å ha hatt stor tilitt fra de tre managerene han har spilt under. Holder Agger seg skadefri så har vi et veldig bra stopperpar.

Lenke til kommentar

Joda, fullt mulig det. Men vet ikke om jeg har lyst til å la Kelly "forsvinne" inn i midtforsvaret. Høyreback er jo strengt tatt en litt mer hissig posisjon og han har et bra driv der og slår bra innlegg. Er rett og slett mer morsomt å se høyrebacker enn midtforsvarere.

 

Hvorfor ikke prøve med Flanno i midten? Han er ikke den høyeste, men synes helt klart han har potensiale og har vist at han er veldig anvendelig i spillet sitt. Kelly er raskere og har bedre innlegg, så er enig i at vi gjør klokest i å holde ham på backen.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan vi jo bare hente en ny stopper. Tror Flanagan blir altfor veik når han må ut en mot en mot sterke og kjappe PL spillere. Hold Johnson, Kelly og Flanagan som førstevalg på HB, Enrique, Aurelio, Insua(forsvinner vel), Robinson på VB. Kelly kan anvendes i midten om vi har trøbbel. Få inn Cahill og jeg er veldig fornøyd med transfervinduet.

Lenke til kommentar

Med mindre dere får tettet igjen bakover så blir det nok vanskelig å kjempe om noen ligatittel. Men for all del, det hadde vært morsomt å kjempe med Liverpool igjen og det hadde gledet meg å ta feil, om dere skulle klare det med det dere har i dag.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...