Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare ha en bra\bedre spisspartner til Torres jeg.

har vi foresten fått dekning på ventrekanten(forsvar)

 

 

ja vi har fått Dossena. Synes vi bør gå for Barry tror han og Javier passer bra sammen på midten. og så kjøpe en spiss ;) så blir jeg megahappy. men vet ikke helt hvilken spiss som jeg vil ha. Pauloschenko eller hva han het fra russland hadde vært grei tror jeg

 

Sorry Hewitt så det sent, Synes det er synd at Insua ikke får så mye spillertid i år jeg, Sansen for han. Men han må få en del spilletid

Lenke til kommentar

Agüero er, og var fire år eldre enn Torres, Agüero har scoret fler mål denne sesongen enn Torrres gjorde når han ble kjøpt av Liverpool. Torres forlot Atletico Madrid for en sum rundt 18M£ - 20M£, og var dessuten Liverpool supporter noe jeg tror hadde en god del å si.

 

On May 29, 2006, it was announced at a news conference that Atlético Madrid had completed a deal to sign the striker for an unknown fee, which is believed to be €20 Million.[4]. Other clubs interested in signing the player included Arsenal, Bayern Munich, Palermo and Liverpool.[5]
fra wikipedia

 

20 millioner euro er rundt 16 millioner pund

 

Agüero har scoret 19 mål denne sesongen, og blitt kåret til La Liga's beste spiller. Han er et av verdens største talenter, og spilte i Argentinsk Første Divisjon som 15 år, og slo Maradona's rekord. Atletico har allerede betalt en god del for han, og han har allerede blomstret og er av verdens klasse ved en alder av 20 år. Atletico betalte ingenting for Torres og dermed var alt fortjeneste, mens de investerte en hel del i Agüero. Han hadde en dårlig debutsesong med Torres som spissmakker, men blomstret med Forlan.

 

Han kommer neppe til å være like billig som Torres, og det blir nok enten Arsenal eller United hvis han kommer til PL.

 

EDIT: Skriveleif er fikset.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Aguero har vel tidligere fridd til Liverpool. Ikke at det betyr noe når pengene ikke er på plass. Vi så jo hva som skjedde med Alves.

Lenke til kommentar
Nå ble vel Ronaldinho solgt for £15M, og at Agüero skal koste over dobbelte av han, det går jeg ikke med på. :p

 

Ronaldinho har jo vært ute av form lenge, og har hatt fokus andre steder enn fotball. Han går jo billigere til Milan på grunn av dette + at han er 7 eller 8 år eldre enn Agüero. Det er naturlig at en spiss som allerede holder et høyt nivå og har 10 - 14 år foran seg går billigere enn en midtbanespiller som muligens har 5 - 6 sesonger igjen på et godt nivå hvis han skjerper seg.

 

Cinesque: Var ikke det før Torres kom? Jeg tror jeg husker en uttalelse Agüero kom med om at han ikke ville være i skyggen av Torres igjen, men det er mulig at denne var fabrikkert, vridd på ettersom jeg leste den på nett, og ikke husker kilden.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...