Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silva og Villa har jo alleredde blitt avkreftet fra Benitez sin side, ettersom det viser seg at vi ikke kan matche prislappene deres. Blir sikkert Keane og en eller annen ving, som vi ikke har hørt om.

 

Kampen i går var bra, og tempoet er som det er tidlig i preseason. Degen så ut til å være jækla offensiv i alle fall, og Benayon sitt mål var bare en perle :wee:

 

Hvorfor var ikke Dossena på benken egentlig? Er han skadet, eller ute av kampform?

Lenke til kommentar

Sett den dama før ja, Torres har jo vært i lag med henne siden han var 16. Kanskje ikke så altfor lenge til det er en liten "El Niño" spradende rundt i huset dems :p

 

Står at vi er nær to signeringer ja. Jeg tviler på at det er snakk om noe Villa eller Silva, tror og håper på Robbie Keane, kanskje også Stewart Downing fra M'boro. Vi trenger en ving og jeg har lest noen rykter om at Rafa har vært på jakt etter han (er en stund siden da) å han tror jeg ville passet meget godt inn hos oss. Både i 4-2-3-1 og 4-4-2. Han har også sagt noe om at han vil forlate Boro. Ung, god og engelsk.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Hvorfor var ikke Dossena på benken egentlig? Er han skadet, eller ute av kampform?

Dossena har ikke de nødvendige tillatelsene til å spille enda. Leste i går at de ville prøve å få en spesialtillatelse slik at han kunne spille, men greide det da tydeligvis ikke.

 

For øvrig kan den posten fra i natt strykes. :p Selv om jeg synes jeg greide meg overraskende bra, brukte sikkert ti minutt bare på å skrive det i full konsentrasjon.

Lenke til kommentar
Sett den dama før ja, Torres har jo vært i lag med henne siden han var 16. Kanskje ikke så altfor lenge til det er en liten "El Niño" spradende rundt i huset dems :p

Han har vært isammen med hun siden han var 8år, alså de har vært isammen i 16 år :)

Bra han ikke er en rundbrenner som Ronaldo, og til tider Rooney var.

Lenke til kommentar
Sett den dama før ja, Torres har jo vært i lag med henne siden han var 16. Kanskje ikke så altfor lenge til det er en liten "El Niño" spradende rundt i huset dems :p

Han har vært isammen med hun siden han var 8år, alså de har vært isammen i 16 år :)

Bra han ikke er en rundbrenner som Ronaldo, og til tider Rooney var.

 

 

De har vel vært venner før de ble kjærester. De var venner når de var små, så ble de sammen når de var 16. Sånn jeg mener det var. Uansett, Torres er som skapt for Liverpool, både som person og spiller.

Lenke til kommentar

Går det ann å gifte seg med jenta du ble ilag med da du var 8? Utrolig. Om 17 år har Liverpool tidenes yngste toppscorer i Premier League, med navnet Torres. I'm a dreamer.

 

Edit: Rettet til 17 år da jeg etter noen minutters tenking kom fram til at 8 var for lite :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Alonso>Barry

 

Er mest fordi Alonso har blitt en skikkelig Liverpoolgutt med årene og fyren er fenomenal. Håper og tror han kan prestere den kommende sesongen, som jeg er helt sikker på han kommer til å tilbringe i LFC.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

for å si det sånn så tror jeg ikke vi blir no bedre lag med Barry enn med Alonso.

 

+ med Alonso er fantastisk pasningsfot, Barry har ikke den foten med han er en alrounder. Men han er Engelsk noe som jeg setter ganske høyt.

 

Tror forsåvidt at det ikke blir no spekatulær transfer sommer.

 

Har ikke tro på no store navn nå.

Lenke til kommentar
Må vel snart starte å skaffe oss nykjøp da(av større merke) Er ikke så lenge til PL starter igjen,

 

23.august elller no?

16. august er det vel. Snart bare en måned igjen! :D Mange koselige pre-season kamper i mellomtida da. :love:

 

Angående Barry/Alonso må jeg innrømme at jeg er gira på å hente Barry, men ikke fullt så gira på å miste Alonso. Hadde vært konge med begge, men det skjer vel neppe, hadde hvertfall blitt en bra syk midtbane. :p Tipper nok vi får Barry ( :D )og mister Alonso til slutt ( :( )..

 

Hadde ikke gjort meg noe om Keane kom heller akkurat, perfekt makker til Torres. Da kan vi droppe en av de defensive midtbanene og flytte opp en spiss til, men da blir det jo igjen dårlig plass til Alonso/Barry, Masche må jo spille.. Men for £20M spørs det vel om Keane er verdt det, da kan vi heller slenge på litt til og kjøpe Silva eller Villa eller noe selv om det er lite sannsynlig. Silva er hvertfall den spilleren som passer best inn i dagens formasjon vil jeg si da. Men blir vel bare med drømmen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...