Blekk. Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 DALGLISH ER RØD!!! GRATULERER! Hvem var frisparkkongen, sa dere? Forsatt Ronaldo! Er han virkelig det??? Han hadde noen fantastiske i forrige sesong, men de siste 50 har gått i muren eller over. Blir sjelden store sjanser lengre av hans frispark. Han er ikke kongen lengre Men tilbake til kampen! 2x frispark mot Stoke i november 1x Blackburn 1x Aston Villa (indirekte) er vel en til om jeg ikke husker feil? 50 var vel litt overdrevent da Men uansett, han har tapt seg! straffe!!!!!!!
Prinz Poldi Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Okey, hva faen skjer? Haha! Dette blir action!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 STRAFFE! SOLEFUCKINGS KLART!(synd det points.)
Blekk. Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHA, så dere handa til Torres?? :!: Endret 14. april 2009 av Perfecta
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Herregud Raste, er du alltid så vennlig innstilt? Jeg måtte vente med å poste, pga det inneholdt visse former for banneord mot Chelsea som jeg tror ikke er lurt å poste her... Men anyways: THIS IS FUCKING LIVERPOOL, ALONSO! CHELSEA WHO?
danno_O Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! HERREGUUUUUD!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå