Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Las akkurat det der, og jeg sier det samme som deg:

Skuffet, irritert, sint, forbanna.

Rafa og Parry må få fingrene ut av buksa og kjempe for en av verdens beste stoppere!

Skrevet
Rafa og Parry må få fingrene ut av buksa og kjempe for en av verdens beste stoppere!

:wee:

Dette blir et røverkjøp for AC milan.

Vertfall en av verdens største stoppertalenter. Er vell en av særs få unge "spillende" midstoppere som er på dette nivået.

Skrevet (endret)

Hva faen? Skjønner ikke idiotene at Carra og Hyypia ikke kommer til å vare evig? NÅ sier vel Rafa snart: We have good coverage on central back, this will not be a problem, cause we have Hyypia and Kelly and Skrtel in backup.

Endret av Attityd
Skrevet

Hvem var det som tidligere i dag lurte på hvor jeg tok det fra at Pool-supportere bruker frasen "verdens beste" om sine egne spillere hele tiden?

Skal vi si end of discussion og at jeg vant den diskusjonen rimelig greit?

Skrevet

Agger er nok ikke blant verdens beste stoppere, men han er god og kommer til å bli bedre. Dersom pool selger han for latterlige £1.5M driter de seg ut.

Skrevet (endret)

Må jo ta litt i :p

Jeg mener seff ikke seriøst at han er en av verdens beste, men han kan fort bli det om tre år.

Men, litt fokus på MU-LFC om en liten måned. Lagenes kamper før kampen:

-------------------------------------------18.02 MU - Fulham

22.02 Liverpool - Man C. ------------21.02 MU - Blackburn

25.02 RM - Liverpool------------------24.02 Inter - MU

28.02 MBoro - Liverpool--------------01.03 THam - MU (CC-finale)

03.03 Liverpool - SLand--------------04.03 Newcastle - MU

------------------------------------------ 07.03 Kvartfinale FA cup

10.03 Liverpool - RM------------------11.03 MU - Inter

14.03------------------MU - Liverpool

Dere har jaggu et stappet program :p Nesten litt småglad vi er ute av FAC og LC :)

EDIT: Litt mer oversiktlig nå.

Endret av Kjetil
Skrevet
Dere har jaggu et stappet program :p Nesten litt småglad vi er ute av FAC og LC :)

Begynner å bli vant til det. I januar spilte vi i snitt en kamp hver tredje dag sånn cirka.

Skrevet

Hehe.

Håper virkelig Mascherano, Carra og Gerrard unngår gult de neste tre ligakampene. Hvordan foregår dette med suspensjon, føler de står over en måned etter mange ganger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...