Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med den innsatsen Liverpool legger ned, skjønner jeg at motstanderen gjør som de vil. Liverpool er knallgode når de er gode, men bunnivået er eventyrlig lavt i forhold til de andre forventede topplagene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg begynte jo å litt trua på 0-2, men når Konate skrur av lyspæra oppi der blir det jo slik. Veldig unødvendig. Ikke at jeg er overvettes imponert over forsvaret ved utligningen heller.  

Szoboslai scorer jo igjen da heldigvis. Fint angrep var det også.

Endret av oOF
Skrevet

Fyrer løs mot egen klubb: –⁠ Føler meg kastet under bussen
https://www.vg.no/sport/i/k0a0nL/fyrer-loes-mot-egen-klubb-foeler-meg-kastet-under-bussen

Mohamed Salah ble benket for tredje kamp på rad. I et intervju med pressen etter Leeds-skuffelsen åpner stjernen opp.

– Jeg kan ikke tro det, jeg er veldig skuffet. Jeg har gjort så mye for denne klubben alle kan se det gjennom årene, spesielt forrige sesong. Å sitte på benken, jeg vet ikke hvorfor. Jeg føler at klubben kaster meg under bussen. Det er sånn jeg føler det, sier Sahah. 

– Jeg sa mange ganger før at jeg har et godt forhold med manageren, plutselig har vi ikke noe forhold, jeg vet ikke hvorfor, fortsetter han.

Skrevet
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Fyrer løs mot egen klubb: –⁠ Føler meg kastet under bussen
https://www.vg.no/sport/i/k0a0nL/fyrer-loes-mot-egen-klubb-foeler-meg-kastet-under-bussen

Mohamed Salah ble benket for tredje kamp på rad. I et intervju med pressen etter Leeds-skuffelsen åpner stjernen opp.

– Jeg kan ikke tro det, jeg er veldig skuffet. Jeg har gjort så mye for denne klubben alle kan se det gjennom årene, spesielt forrige sesong. Å sitte på benken, jeg vet ikke hvorfor. Jeg føler at klubben kaster meg under bussen. Det er sånn jeg føler det, sier Sahah. 

– Jeg sa mange ganger før at jeg har et godt forhold med manageren, plutselig har vi ikke noe forhold, jeg vet ikke hvorfor, fortsetter han.

Jeg er Liverpool fan og mener at Salah sutrer. Han bør være profesjonell nok til å prestere enda hardere på treninger.

Skrevet
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Jeg er Liverpool fan og mener at Salah sutrer. Han bør være profesjonell nok til å prestere enda hardere på treninger.

Ja, det å gå ut sånn som han gjør her fremstår helt bak mål og hjelper ikke akkurat laget og klubben. Uansett hva som ligger bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...