Gå til innhold

fraråder leadtek 6600gt


jinx81

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Leadtek 6600 GT og to problemer.

 

Jeg får ikke spilt av videofiler uten at PC-en fryser. Har prøvd VELDIG mange drivere. Sitter nå med 71.84 som faktisk er en brukbar driver. den kjører GTA: SA og kan spille videofiler. Eneste problemet er at BF2 ikke fungerer så bra med denne driveren. Vær så snill dere som har et 6xxx kort, si ifra hvis dere har en driver som kan håndtere BF2 og video. (ikke samtidig)

 

Det andre problemet kom i dag, og det var i form av en feilmelding som dukket opp når jeg spilte NFS Underground 2. "Your card does not recieve enough power. The performance has been lowered to avoid damage to the card", eller noe i den duren. (Jeg skrudde av og satt inn en annen kontakt på kortet og har ikke fått feilmeldingen enda, men NFSU 2 begynte å hakke akkurat som før i dag. Det tyder kanskje på at ytelsen ble senket nok en gang for å skåne kortet?)

Lenke til kommentar
J Vær så snill dere som har et 6xxx kort, si ifra hvis dere har en driver som kan håndtere BF2 og video. (ikke samtidig)

Jeg tror dessverre ikke noen driver kan hjelpe deg Zythius. Det må være noen feil med enkelte kort fra nVIDIA, uavhengig av merke. Selv har jeg det samme kortet som deg, og hos meg fungerer alt helt fint. Jeg kan klokke opp kortet og spille video og BF2, uten noen problemer av noe slag. Driverne jeg har brukt er de som fulgte med BF2 og samtlige oppdateringer etter det, og ingen av dem har bydd på vansker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...