The Walking Dead Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 av det man har sett de siste åra med omtaler, screenshots og i elder scrolls forumet så blir det nok helt vanvittig. Gøy med en rpg som har bedre grafikk enn f.eks HL2
OscarWoHA Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Det er den sykeste grafikken jeg noen gang har sett. Skulle akkurat til å handle inn en PC som skulle "holde i noen år", men tviler på at et Geforce 7800GT holder. Venter til oktober eller noe sånt. *skremt* Håper jeg ikke får den ensomhetsfølelsen jeg fikk i Morrowind. Ble nødt til å kjøre det i Window-mode med MSN/forum i bakgrunnen =(
nonlocality Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) Gjett hvem som skal ha 19 tommer Flatskjerm og ATI Radeon x800 pro når TES 4 Oblivion lost kommer!! Penger?! Hvor får jeg penger fra? Det vet jeg ikke!! Spillet skal nyyytes..! Endret 12. september 2005 av -Dreamer-
Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Lever nok opp til forventningene, men jeg har ikke bra nok pc.
OscarWoHA Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Klarte ikke å holde meg. 12 500kr svidd av. Gi meg Oblivion.
MiSP Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Klarte ikke å holde meg. 12 500kr svidd av. Gi meg Oblivion. Wowee... Hva er spesifikasjonene?
Axefjord Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Sparer nå opp til 15-20000kr som skal brukes på ny pc til oblivion Handlevognen min på prisguiden Skal kjøpes inn til 16.desember (dimme-dag fra værnes garnison)
The Walking Dead Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Sparer nå opp til 15-20000kr som skal brukes på ny pc til oblivion Handlevognen min på prisguiden Skal kjøpes inn til 16.desember (dimme-dag fra værnes garnison) Oblivion er et gammelt spill da, men du har vel ikke så store muligheter å spelle Oblivion der du er nå Jeg har et DFI NF4 Ultra-D kort idag og jeg kan ikke akkurat si at det er et bra kort, greit for å overklokke men et drittkort ellers for normale brukere, blir å bytte før Oblivion kommer. Ellers så skal det club3d kortet være høvelig stille allerede så du har kanskje ikke bruk for en silencer? Du kan jo vurdere 1gb mindre ram og heller satse på en Athlon X2 +4400 siden Oblivion skal offisiellt støtte dual processing. Endret 14. september 2005 av audi_a8
MiSP Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Oblivion er et gammelt spill da Gammelt? Hva mener du?
The Walking Dead Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Oblivion er et gammelt spill da Gammelt? Hva mener du? når blackninja skal spille Oblivion så er det jo 1 mnd gammelt, hehe!
MiSP Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Oblivion er et gammelt spill da Gammelt? Hva mener du? når blackninja skal spille Oblivion så er det jo 1 mnd gammelt, hehe! Ah, jeg misforstod bruken av orden "da". Trodde du mente det som en konjunksjon i stedet for "på den tiden" (eller snakker jeg tull nå?).
OscarWoHA Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Klarte ikke å holde meg. 12 500kr svidd av. Gi meg Oblivion. Wowee... Hva er spesifikasjonene? Se profilen min =)
MiSP Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Klarte ikke å holde meg. 12 500kr svidd av. Gi meg Oblivion. Wowee... Hva er spesifikasjonene? Se profilen min =) Igjen: Wowee...! Jepp, du skulle nok ikke ha noen problemer med Oblivion!
Gunfreak Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Klarte ikke å holde meg. 12 500kr svidd av. Gi meg Oblivion. Wowee... Hva er spesifikasjonene? Se profilen min =) ca. samme pc jeg skal ha, bare jeg skal ha et ATi kort
TheOats Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 om 1-2 år har man seff kjøpt nytt d3kort. pc'n jeg har her jeg bytta all inmaten på minst 3 ganger, Men da blir summen av all oppgraderingen mye høyere enn det en Xbox 360 koster. Og hva er det en pc kan som ikke en xbox 360 (potensielt) kan? Snakker om "gaming" relaterte ting. Xbox 360 har harddisk så å kunne lage brett og innstalere modder går nok fint. Utviklerene kan også lage programer for uvikling av modder vist de vil.
HMaster Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tviler meget sterkt på at det kommer modder til xboxen. Selv om det teoretisk sett er mulig, tror jeg ikke det blir en realitet.
TheOats Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tviler meget sterkt på at det kommer modder til xboxen. Selv om det teoretisk sett er mulig, tror jeg ikke det blir en realitet. Kansje ikke det kommer, men utiviklerene må (og har begynt) tenke mer orginalt i det siste virker det som, så kansje. Kansje utviklerene selv lager noen modder, eller blir imponert av modder til pc versjonen og gjør den xbox 360 kompitabel.
Gromle Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Tviler meget sterkt på at det kommer modder til xboxen. Selv om det teoretisk sett er mulig, tror jeg ikke det blir en realitet. Kansje ikke det kommer, men utiviklerene må (og har begynt) tenke mer orginalt i det siste virker det som, så kansje. Kansje utviklerene selv lager noen modder, eller blir imponert av modder til pc versjonen og gjør den xbox 360 kompitabel. Hvis ikke det igjen fører til at spillet blir for forandret, slik at en eller annen antipiratdings i X-Boxen slår ut.. Mener at jeg leste en plass at construction set til x-boxversjonen ikke vil komme.
MiSP Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Mener at jeg leste en plass at construction set til x-boxversjonen ikke vil komme. Stemmer nok det ja, har lest det jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå