Gå til innhold

endelig er det umulig og cheate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evig lei av av at folk sier at kun tapere som suger cheater. Det pleier å være omvendt - at de flinke begynner å bli lei, og får lyst til å more seg litt med cheats, mens NABBS som prøver å så etiske osv, skal lissom holde seg langt unna, mens de egentlig ikke har peiling på hvorfor noen cheater.

ser det på nøyaktig motsatt måte..

 

de som faktisk spiller mot folk som er gode, (catch gamer eller team9, og vil bli like gode som de og bruker cheat for å "lure" andre til å tro at de er så gode).

 

personlig så syns jeg de som bruker cheat public, eller på pcw er en gjeng med tosker, men det er min mening..

 

men wh mot for eksempel mot boter lokalt, eller sette seg ned 4 stk og bruke wh og prøve og haxxe hverandre mellom vegger, det kan brukes til å få bedre game forståelse, men hvertfall om dere er 4 stk venner, så vet vel alle om det, og da blir det ikke cheat på samme måten som de som bruker det online, for å få en fordel over de andre, ved å vite hvor alle spillerene er.

Lenke til kommentar
Cheat på LAN er fun.

Så sant alle bruker det og det er "godkjent" av alle involverte er det greit nok. Om det er berre for å være ein kødd så skal eg garantere at du ikkje blir populær.

 

sosohal: Det må være det dummaste eg har høyrt. Dei gode har ikkje behov for å jukse, dei klarer fint å knuse motstandaren utan. Dei som vil være best, men er ikkje dyktig nok og jukser er patetiske. Dei som har spelt CS 4 ganger og jukser så åpenbart som det er mulig er ikkje stort betre, men dei blir kicka ganske fort og speler ikkje så stor rolle.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk mye enig i det sosohal sier, f eks, aimbot er lett å bli busta for men om du kun har wh er det lettere å skjule. Men du er ikke god selvom du vet hvor folka er, du må kunne skyte dem og!

 

Så om du allerede er litt god, og så settet på wh lover jeg deg du blir dobbelt så god. Og ja, jeg har prøvd det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...