Gå til innhold

endelig er det umulig og cheate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fatter heller ikke at det så moro å cheate hele tiden..kanskje litt i førsten men så ensformig da.. Det å vite at du må bruke cheat for å ta noen er latterlig

Er vel ikke noe mere ensformig enn å spille uten? Hvertfall om du kun kjører wh...

det jeg mente var at da vet du hvor alle er til enhver tid, og enkelte cheats er jo så "avanserte" at de nærmest spiller for deg (skyter,autoaim++)..hva er pointet med å spille da liksom?

Lenke til kommentar
bare tapere som suger i CS som cheater :mad:

Les gjennom tråden så kan du fritt få lov til å innrømme du tar grundig feil...

Drozoboy!

Oh, jess. Drozonen er tøff. :---)

 

Kan innrømme at jeg har brukt cheats ved et par anledninger (mix), og vil påstå at jeg kan spillet fra før av. Mulig det gjør meg til en taper, men noob er jeg hvertfall ikke.

Lenke til kommentar
bare tapere som suger i CS som cheater :mad:

Les gjennom tråden så kan du fritt få lov til å innrømme du tar grundig feil...

Drozoboy!

Oh, jess. Drozonen er tøff. :---)

 

Kan innrømme at jeg har brukt cheats ved et par anledninger (mix), og vil påstå at jeg kan spillet fra før av. Mulig det gjør meg til en taper, men noob er jeg hvertfall ikke.

Det gjør deg verken til taper eller noob, cheat kan være ganske artig det når du kjeder deg... Brukte det litt før, men har slutta omtrent helt nå, syns faktisk det er gøyere å spille vanlig og eie slik enn å vite at du eier pga wh :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...