Gå til innhold

Sitter for masse med PCen. hvordan få meg vekk?

vstr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eg sliter med det problemet vertfall, og er glad hvis eg får tips til hvordan eg kan bremse ned bruken av PC om dagen. føler det at eg er for opptatt av PC.

Du er ikke alene :p Men nå starter jo skolen igjen så da blir det andre saker..

Skrevet (endret)
Få deg en hobby som tar deg utendørs kanskje? Selv driver jeg litt med terrengsykling, kan absolutt anbefalles :thumbup:

Hvor kult er vel ikke dette: http://www.knochenbruch.net/Videos/Team.wmv

Sjekk ut www.terrengsykkel.no for mer info :yes:

Det så jævli fett ut da :dribble:

On T: Kom deg ut i varmen. Ring noen venner, og få de med på fotball, volley elns. Skal snart ut i varmen selv og spille volleyball med noen kompiser. Er skikkelig hett utenfor nå :D

Endret av Gnomenz
Skrevet (endret)

si ja hver gang vennene dine spør om du blir med å se en film e.l. funker for meg......... uten de ville jeg sottet inne hele dagen lang hver eneste dag...... nå er jeg ute minst 4 av 7 kvelder i uken.

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)

Mja. Kjøp deg et fotoapparat og ta deg en tur rundt og ta bilder av stort og smått. Da fyker timene avgårde.

Endret av allyse
Skrevet
Få deg dame eller type, da får du nesten aldri tid til pcen.

Funker garantert :thumbup:

(eneste eventuelle problem er at du kan få mindre tid til andre venner også da :p )

Skrevet

sliter med saken.... er liksom litt treig innen det temaet... og ganske pinglete... noen tips... neida, hehe

Skrevet

sliter med saken.... er liksom litt treig innen det temaet... og ganske pinglete... noen tips... neida, hehe

Still inn på ez-mode, keep trying.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...