Gå til innhold

fun i scarlet monastary....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ikke denne filmen var så "OLD!!!!111" at det gjorde noe. Hvis du syntes alle filmene som postes her på forumet er "OLD!", kan du ikke poste en av dine filmer? Ja Omiro, jeg snakker om deg og alle andre som fortvilt prøver å få opp postcounten sin ved å spamme "OLD!"

Endret av Osc4r
Lenke til kommentar
Jeg syntes ikke denne filmen var så "OLD!!!!111" at det gjorde noe. Hvis du syntes alle filmene som postes her på forumet er "OLD!", kan du ikke poste en av dine filmer? Ja Omiro, jeg snakker om deg og alle andre som fortvilt prøver å få opp postcounten sin ved å spamme "OLD!"

Dette var jo ett klart motsvar til Henrik2k som hele tiden kommer med "OLD TBH!!!11"

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med å si OLD?

Sikkert noen som ikke har sett den uansett, jeg hadde ikke sett den.. så for meg så gjorde ikke det noe om den kom engang til ut på forumet..

 

Blir bare barnslig å kommentere med ett ord *OLD*

Gjør noe bedre med fritiden enn å les rundt på forumet etter poster som du/dere kan rope ut OLD på..

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med å si OLD?

Sikkert noen som ikke har sett den uansett, jeg hadde ikke sett den.. så for meg så gjorde ikke det noe om den kom engang til ut på forumet..

 

Blir bare barnslig å kommentere med ett ord *OLD*

Gjør noe bedre med fritiden enn å les rundt på forumet etter poster som du/dere kan rope ut OLD på..

:yes: Enig, selv om kanskje du/dere har sett den, er det ikke alle andre som har gjort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...