Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Speechless over dette laget. De sender jo ut medspillere for mildere forseelser not egne lagspillere.

Endret av Jotun
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jotun skrev (10 minutter siden):

Tidlig ledelse. Skambra spill. Enormt trykk. På tide å slippe seg bakover og la Bournemouth komme inn i kampen 🤩🤩🤩🤩

Done!

Skrevet (endret)

Haha, så fortjent!!!

Sorry, er Leeds fan, så bryr meg egentlig ikke så mye om ManUtd, men det er helt jævla patetisk å se at de slipper seg ned og begynner å drøye tid når de går opp til 4-3. Hvorfor ikke fortsette å mate på med den energien de hadde ved 2-3?!? Fortjent!

Endret av RookieNO
Skrevet (endret)

Jepp, med De Ligt/Maguire vinner man denne kampen 4-1. En av de bedre offensive forestillingene jeg har sett under Amorim. Ikke noe vits å bli sure på ferske unggutter som Heaven og Yoro. 

Endret av VifteKopp
  • Liker 1
Skrevet
VifteKopp skrev (2 minutter siden):

Jepp, med De Ligt/Maguire vinner man denne kampen 4-1. En av de bedre offensive forestillingene jeg har sett under Amorim. Ikke noe vits å bli sure på ferske unggutter som Heaven og Yoro. 

Det er jo selvsagt ikke akseptabelt at en spiller alene er skyld i 3 mål, uavhengig av alder. 

Skrevet
ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

Det er jo selvsagt ikke akseptabelt at en spiller alene er skyld i 3 mål, uavhengig av alder. 

Næh. Jeg har all verdens tålmodighet for unge spillere som ikke er ment til å spille fast fra start. Etter to forferdelige år gleder det meg at United endelig spiller bra fotball fremover. 

Synd vi mister hele høyresiden til Afcon, men men. 

• Liker 1
Skrevet

Manchester United are reportedly keeping a close eye on U.S. men’s national team star Tyler Adams as a potential cost-effective midfield reinforcement to sign in January.

Hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...