Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Enig. Dessverre må en av de vike i dette programmet. Men er samtidig veldig keen på å vinne FA-cupen så jeg håper rotasjonen funker.

Jeg sliter med å begripe hvorfor det er satt opp så urettferdig. Et lag får bare to hviledager før cupkampen mens det andre får fire! Hvordan kan det være fair play i en slik situasjon? Greit nok at det er en ekstra belastning med cupen, men da bør det i det minste være nogenlunde likt for de som skal møte hverandre i den! 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over hvordan det pleier å være, ikke bare denne sesongen men alltid.

Nå er det en veldig spesiell situasjon med kort opptrening og et fryktelig tett program. Det kan ikke bli likt for alle, det er umulig. Det jeg reagerer på er at det blir satt opp så urettferdig mellom to lag når de spiller likt antall kamper i samme turneringer. Chelsea får rett og slett en stor fordel i inn mot kampen som ikke vi får, og det er ingen grunn for det (muligens bare tv-penger).

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Vet ? Bare jeg som fyrer meg opp fordi jeg synes det er sprøtt at dette kan skje før en så viktig kamp som semifinale i cupen tross alt er!

Godt å se at du kan bli fyrt opp litt du og, du som bestandig (nesten plagsomt) er så behersket og diplomatisk ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
bshagen skrev (19 timer siden):

Arsenal tar Liverpool. Overhodet ikke sikkert at vi får hjelp av de mot Chelsea, tipper Chelsea kan vinne mot de. Så det er kun fullt pott og seier mot Leicester som gjelder nå 

Tviler, Chelsea har vært fullstendig bøtte nå mot SHU og Norwich, Pool hadde maks uflaks igår, tror pool tar det greit, men det er jo bra for oss.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, banansplitt™ said:

Hvis vi tar utgangspunkt i at Spurs spiller uavgjort mot Leicester så trenger vi å vinne med 6 mål totalt de neste to nå. Dermed vil uavgjort holde mot Leicester i siste kamp. Håper virkelig dette er noe som sitter i bakhodet på Solskjær og spillerne i dag!

Stemmer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...