Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får nesten tårer i øynene pga. at han drar. :cry:

 

Hvordan man kan få tårer i øynene når en åpenbart illojal spiller forlater klubben skjønner ikke jeg.

 

PS. Det er ikke bare å få inn Ribery for faen, han vil jo ikke spille her. Tenk litt.

ribery er vel ganske utelukket til united ifølge ett intervju med han..

 

Speaking to Telefoot, Ribery said, "Honestly, I do not know, but it is a question I am asking myself frequently at this time.

 

"I will see how the situation evolves. It is not easy. I am happy at Bayern."

 

"[i won't move to England] because they have the same weather as in Germany."

Lenke til kommentar
Fordi Ronaldo var faktisk en av grunnene som gjorde til United-fan. :cry:

 

Haha!

 

Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi bare kan glemme Zlatan eller Ribery. Helt ærlig tror jeg ikke noen av dem er spesielt lystne på å dra til England, samt at utgiftene kommer til å bli for store om vi ønsker å hente flere. At vi skal få inn begge to har jeg i alle fall ikke et stort håp om, ettersom prisen går i taket nå som klubber vet vi har penger. Men for all del, jeg klager ikke om det motbevises.

Lenke til kommentar
Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden.

Tror ikke han mener det er noe galt med at det er en enkeltspiller som gjør at man blir fan av ett lag MEN at denne enkeltspilleren faktisk er Ronaldo :!:

 

Selv så holder jeg med United når eller hvis de da ikke spiller mot ett norskt lag og det er på grunn av vår egen lille Kristiansunder... :yes:

Lenke til kommentar

Hvis bare formaliteter gjenstår, og både klubb og spiller ønsker det, regner vel de fleste avtalen som 100% sikker at den går igjennom. Men nei, den er vel ikke "offentliggjort" om det er det du tenker på.

 

Hva er galt med dette da kloffsk? Jeg har ikke noe kjempestort problem med å innrømme at en enkeltspiller var sterkt delaktig i at jeg ble United-fan for en 14-15 år siden.

Tror ikke han mener det er noe galt med at det er en enkeltspiller som gjør at man blir fan av ett lag MEN at denne enkeltspilleren faktisk er Ronaldo :!:

 

Selv så holder jeg med United når eller hvis de da ikke spiller mot ett norskt lag og det er på grunn av vår egen lille Kristiansunder... :yes:

 

Hva er det som gjør Solskjær til et bedre tilfelle enn Ronaldo?

Lenke til kommentar
Hva hadde dere sagt/gjort hvis Rooney gikk til Liverpool eller Madrid?

INGENTING, Rooney er en god spiller med er fullt erstattelig. Ronaldo derimot er vanskeligere å erstatte tror jeg så jeg må nok innrømme at salg av Ronaldo er ett tap for United....

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...