Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Trekning i morgen. Hvem håper vi på? Selv håper jeg på Pool. Skuffelsen var så stor etter tapet. Blir enda mer skuffet om vi ikke trekker dem i morgen.
Lionel_Luthor Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Trekning i morgen. Hvem håper vi på? Selv håper jeg på Pool. Skuffelsen var så stor etter tapet. Blir enda mer skuffet om vi ikke trekker dem i morgen. Håper på porto jeg da, da tenker jeg kun på at de er den svakeste mostanderen i mine øyner.. skulle jeg håpet på en spennende kamp villeg jeg møtt barca.. men tror vi møter liverpool i semien eller finalen!
Ed Hunter Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Porto hadde vært flott. Barca og Bayern vil eg helst unngå.
Ol'H Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Trekning i morgen. Hvem håper vi på? Liverpool, Liverpool og atter Liverpool.
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg gir faen i lett motstander. Pool er det laget jeg aller helst vil møte. Kvarten: Barcelona - Arsenal Chelsea - Bayern München Porto - Villareal Liverpool - Manchester United Semien: Barcelona - Manchester United Bayern München - Villareal Finalen: Manchester United - Bayern München Vinnere: Manchester United
Giallorossi Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Manchester United - Bayern München Hehe, det skjer nok neppe,
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Manchester United - Bayern München Hehe, det skjer nok neppe, Lite sjanse ja, men håper det skjer. Ti år etter sist gang og sånt. Hadde vært herlig med reprise (bare at målene kommer tidlig denne gangen).
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Om det hadde blitt reprise hadde jeg blitt sjeleglad om målene kom så sent. Tenk for en opplevelse det må ha vært å se de målene gå inn.
Windows8 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Manchester United - Bayern München Hehe, det skjer nok neppe, Aldri si aldri.
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Om det hadde blitt reprise hadde jeg blitt sjeleglad om målene kom så sent. Tenk for en opplevelse det må ha vært å se de målene gå inn. Så du det ikke forige gang?
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Manchester United - Bayern München Hehe, det skjer nok neppe, Aldri si aldri. Han sa aldri aldri. :!:
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Om det hadde blitt reprise hadde jeg blitt sjeleglad om målene kom så sent. Tenk for en opplevelse det må ha vært å se de målene gå inn. Så du det ikke forige gang? Nei. Var før tiden da jeg virkelig ble interessert i United. Var bare 9 år da det skjedde.
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var bare seks år, og husker kampen. Var så herlig å se en nordmann score vinnermålet i CL!
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var bare seks år, og husker kampen. Var så herlig å se en nordmann score vinnermålet i CL! Oppe til godt over halv elleve som seksåring? Tidene forandrer seg tydeligvis, sku likt å se det skje hjemme når eg var 6 år. Eller husker du kampen som fra ettertiden? Håper også igrunn på liverpool, har liten tro på at de kommer til å klare den bragden de gjorde sist enda en gang... Hadde vært godt å slå de ut av CL som takk for sist.
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var bare seks år, og husker kampen. Var så herlig å se en nordmann score vinnermålet i CL! Oppe til godt over halv elleve som seksåring? Tidene forandrer seg tydeligvis, sku likt å se det skje hjemme når eg var 6 år. Det var jo ikke finale hver dag heller da... Fikk være oppe den kvelden.
Stonemeister Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Husker jeg satt som en slave foran TVen når reprisen kom og gikk berserk da "Junaited vant og Solskjær scora!"
Latias Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 "Can Manchester United score? They ALWAYS score!" Fy faen, herlig kommentator.
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Ikke tenkt noe over det før nå, men Solskjær skaffet jo faktisk corneren og foran det avgjørende målet... Sunny
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 "Can Manchester United score? They ALWAYS score!" Fy faen, herlig kommentator. Om United kommer til finalen så skal jeg leie inn han som kommentator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå