Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha Points, kjeften. :D

Haha, hørte dere når vi hadde en feilpasning der, noen sa "FUCKING HELL"? Var det Fergie? :D

Parky ligger på banen og takler. :D

Skrevet

Seriøst, i dag spiller vi ikke særlig bra. Altfor mange feilpasninger, slurv, spillere som ikke snakker sammen osv. Jeg finnes ikke fornøyd - unntatt det faktum at vi tok 3 poeng da selvfølgelig.

Skrevet
Seriøst, i dag spiller vi ikke særlig bra. Altfor mange feilpasninger, slurv, spillere som ikke snakker sammen osv. Jeg finnes ikke fornøyd - unntatt det faktum at vi tok 3 poeng da selvfølgelig.

Jeg vet, men det er en av de kampene man bare ser på og tenker; irriterende dommer, ikke på vårt beste, MEN, 3 viktige poeng. That's it.

Skrevet

- Endelig slapp vi inn mål. Så får vi slutt på dette rekordhysteriet.

- Slutt å syt Ronaldo. Fotballen handler ikke kun om deg.

- Laget må bli flinkere på å bruke Berbatov. Mye ubrukt potensiale.

- Vi trenger en fast høyreback. Blir spennende med Rafael fremover.

Hm, jopp.

Skrevet

Vi spiller ikke bra, men vi vinner helt fortjent. Hadde vært et ran om vi ikke hadde tatt alle tre poengene, kan ikke spille som guder hver eneste kamp heller.

Skrevet

Jepp, enig med Geir.

Nå er det Fulham borte på lørdag, veldig viktig å vinne spør du meg. Har veldig lyst på FA Cupen, men frykter det verste. Fulham har vært gode i det siste. Og at vi kommer sikkert til å stille med Nani+Tevez+kanskje Fabio. Blir ikke lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...