Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit:Og målene fra kampen mot Derby finner du her

Kampen starter om 3 minutter på SportN. Jeg fikk ikke sett den i går, så gleder meg nå :) Fått med meg resultatene og målene da, men hørte at bl.a. Nani spilte godt. Gleder meg.

Skrevet
Edit:Og målene fra kampen mot Derby finner du her

Kampen starter om 3 minutter på SportN. Jeg fikk ikke sett den i går, så gleder meg nå :) Fått med meg resultatene og målene da, men hørte at bl.a. Nani spilte godt. Gleder meg.

Mye å se fram til Niko :new_woot:

Skrevet

Ja men va faen skeder her? Det va altså Game der prøvede å pranke drengene med den Rafa-spøg. Jeg mene det va riktit, riktit focked op.

Ja men ve skæ man si. Jeg ser så på den Pærædais Håwtel og vil ganz gern prøv å prede dansk hæ in så lengt det lar seg gør.

Dansk e riktit, riktit fedd.

Skrevet
Ja men va faen skeder her? Det va altså Game der prøvede å pranke drengene med den Rafa-spøg. Jeg mene det va riktit, riktit focked op.

Ja men ve skæ man si. Jeg ser så på den Pærædais Håwtel og vil ganz gern prøv å prede dansk hæ in så lengt det lar seg gør.

wtf?

Skrevet

Je man. du er så rigitg rigtig dukti :D

Skrevet

Er Anderson skada eller? Noen flere som mener at vi burde prøve å låne ut Welbeck til en dårlig premier league klubb? Blir lite spilletid på han når vi har Rooney, Berbatov, Tevez og flere å velge mellom.

Skrevet (endret)

Andy er skada ja. Forventet tilbake til 23. Februar sist jeg sjekka hvertfall.

edit: Står 21st nå! Da har vi også Rooney (18.) og Neville (18.) tilbake :D Bare Hargreaves igjen.

Endret av niko_90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...