banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 JÆVELA KATASTROFELAG!!!!!!!!!! HÅPER DE RYKKER TIL HELVETE NED!
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 FUCK OF POOL FUCK OF POOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krukmeister Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 FAEN! Så jævla typisk Loserpool! Forbanna drittlag!
Corey Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Herregud som jeg hater pompey. verdiløst drittlag som bare kan pelle seg til wankership
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det var en billig seier det... Vel. Liverpool viste hvertfall at de ikke er noe farlige mtp serien i år. Makan til rævva lag. Pompey: Nedrykk? Dette var bare tragisk. Endret 7. februar 2009 av Jotun
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Herregud for en pinlig opptreden av en gjeng klovner som faen ikke holder jenter-13 nivå engang. Verste av alt er jo at nå vil Rafa få tittelen "geni" igjen med sine utrolige startoppstillinger og utrolige bytter.
Krukmeister Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det var to drittlag som møttes på Fratton Park i dag...
Windows8 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Så så, Pool er ikke organiserte nok til å vinne PL. Det ene målet var jo fra 30 cm, 50/50 sjanse for å score. Og mot et av PLs beste forsvar...not.
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg merker jeg blir forbannet noe sånt skjer, men kan faen ikke forvente noe annet.
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Klarer ikke slutte å le av Pool. Herregud. Pompey? Hysterisk festlig. Så det hundreogfemti år før det overtidsmålet kom at de kom til å slippe inn. Tony Adams må jo få sparken nå. Ikke verdige vinnere av PL, en tittel de ikke vil få på leeeeenge.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det som blir morsomt nå, er å se hvordan folk forsvarer opptredenen i nabotråden.
Windows8 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Tony Adams var uten tvil en sinnsyk god midtstopper, men kanskje ikke like flink til å lære bort?
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det som blir morsomt nå, er å se hvordan folk forsvarer opptredenen i nabotråden. hvilken ? Pompey eller Loserp.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå