Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Pompey er jo et av de dårligste laga i ligaen. Ikke vanskelig å se hvorfor gitt.
D'Amico Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ingenting er som å hjelpe gamle lagkamerater. Endret 7. februar 2009 av D'Amico
Corey Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Pompey mangler jo ryggrad så til di grader. Taper så utrolig mange dueller nå..
Kjartan1234 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 88 - Torres slår keeperen i tryne, dommeren mener keeperen skaller handa til torres, straffe til liverpool..
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Bare å glemme så dårlig som Pompey er for tida. Logger av nå og legger meg, så slipper jeg å se 2-1 målet Gleder meg til i mårra.
Corey Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Herreguuud Kranjcar (eller hvordan det staves,som om det bryr meg),når du holder stolpen så skal du HOLDE stolpen!
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 88 - Torres slår keeperen i tryne, dommeren mener keeperen skaller handa til torres, straffe til liverpool.. HAHAHA OG JAAAA!!! POMPEY!!
Kjartan1234 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 EJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Corey Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kødder du meg pikken min? Hvor ræva er Liverpool Dette er seriøst det dårligste Pompey laget jeg har sett på hundre år
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Kødder du meg pikken min? Hvor ræva er Liverpool Dette er seriøst det dårligste Pompey laget jeg har sett på hundre år Looserfool er det største drittlaget i hele verden. naff said
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nå får Pompey holde detta til slutt! FAEN!!!!!!!! Endret 7. februar 2009 av LuckyNr7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå