Ed Hunter Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Herlig å lese at Berba stortrives i Manchester og i klubben.. Forhåpentligvis løsner det skikkelig for han, mot Chelsea f.eks. Endret 10. januar 2009 av Ed Hunter
Geir M Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Ja, det er hyggelig å lese slikt. Spillemessig har det løsnet for han. Eneste er at han burde score mer, men han spiller jo fantastisk fotball og strør rundt seg med krempasninger.
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Herlig poengtert, Points! Og bra Berba trives
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Sa han at utvisningen til Mascherano var feil? Han går jo og klager til dommeren hver gang Bennett blåser. Bennett gav Mascherano klar beskjed om at hvis han fortsatte sånn, ville han få rødt kort. Det var Liverpool som fikk frispark, og da skjønner jeg ikke hvorfor blondinen og Mascherano klager. Det var et fortjent rødt kort. Uansett så er jeg ikke overrasket av at BeniteS forsvarer en så idiotisk spiller. Begge er jo like skutt i hodet.
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Mascherano ble korrekt utvist, de har ingenting å klage på. United får dommerhjelp? Liverpools motstandere har fått 10 utvisninger mot seg så langt denne sesongen og det er et par andre situasjoner å se på også. Gerrard sitt dive for eks. For noen sesonger siden fikk liverpool cl i gave fra dommerene. Fergie blir ikke utestengt av fA? Den er helt surrealistisk. Jeg tror dette er et forsøk på mindgame, og det blir med forsøket tror jeg. Han er vel enda sur pga Heinze saken enda også Endret 10. januar 2009 av Limberbatov
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Skjønner de trenger idioten Heinze, fordi de har jo ikke noe bedre.
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Skjønner de trenger idioten Heinze, fordi de har jo ikke noe bedre. Insua blir bedre Angående Ronaldo så havner han nok i Real til slutt og da ønsker jeg han lykke til så lenge det ikke går utover oss Vi møter dem nok i Champions League da... Skjer ikke. Vi slår dem ut
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Og Rafael blir bedre enn Arbeloa. Eller han er det allerede tror jeg.
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Og Rafael blir bedre enn Arbeloa. Eller han er det allerede tror jeg. Han er kanskje litt bedre offensivt, men Alvaro er mye bedre defensivt enn Rafael.
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Offangsivt ja. Rafael kan ikke spille forsvar.
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vidic klikker ofte på Rafael, siden Vidic må spille både midtstopper og høyre beck.
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vidic klikker ofte på Rafael, siden Vidic må spille både midtstopper og høyre beck. Hehe, og likevel tør noen av dere starte med han mot Chelsea?
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Vidic klikker ofte på Rafael, siden Vidic må spille både midtstopper og høyre beck. Haha. Ingen er som å ha en dobbel rolle i laget
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Tror det var derfor Vidic tok posisjonen til Rio også.
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) De fleste håper da på Neville fra start. EDIT: Svar til Kjetil. Endret 10. januar 2009 av Latias
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hvem er det som ikke er klare til Chelsea? Evra tilbake? Rio? Satser på Neville jeg også. Så kan Rafael komme om vi blir liggende under. Endret 10. januar 2009 av Limberbatov
Latias Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Rio skal starte i følge manutd.com. Bare Brown vi mangler i forsvar.
Limbeck Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Virkelig synd med Brown. Han hadde vert førstevalget
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Poll backing for Rafa Gratulerer? Dommeren som presterte å dele ut 3 gule til samme spiller støtter manageren deres. Dette må være en stolt dag for Liverpool-fansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå