Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Joda, Danielzu, men for noen sider siden snakket Alastor nettopp om dette og sa at det helst ikke skulle skje.

So why you do it then?

Skrevet
Men å komme over her og bare slenge dritt er ikke nødvendig....

Ok, måtte bare ta denne. Hvor har jeg slengt dritt? Utenom selvfølgelig dødstraffen ved å kalle SAF - AF?

Skrevet

Haha, kan man utestenge folk fra tråder?

Vi må få lov til å komme hit og forsvare vår manager. Når vi gjorde det fikk vi bare ukonstruktivt dritt tilbake (unntatt et par folk) og dere gkjønner vel at det er litt frustrerende, om vi er i vår eller deres tråd? Er tydeligvis ikke mulig å diskutere seriøst med brukere som deg Jotun. Jeg tror fortsatt aldri jeg har lest ett innlegg av deg som bidrar til diskusjonen.

Skrevet (endret)

Ok, måtte bare ta denne. Hvor har jeg slengt dritt? Utenom selvfølgelig dødstraffen ved å kalle SAF - AF?

Ja det var bra du tok den for den kan misforstås ;) Eg quoter hele innlegget mitt:

Iilluminati: Dette går jo begge veier.... Og det kommer det alltid til å gjøre.

Personlig prøver eg så godt eg kan å unngå direkte provokasjon når eg skriver noe i pools tråden. (den siste tiden har eg stort sett kuttet ut å skrive noe da det ikke bare er i vår tråd alt blir sett på som provokasjon.)

Den første setningen var til deg Iilluminati.

Den siste var ikke til deg ;)

Kjetil: Da får du rapportere meg og la moderatorene ta saken. Du får vise de alle disse innleggene der eg "ødelegger" alle de seriøse diskusjonene dine med mine dritt innlegg. Vær så god!

Endret av Jotun
Skrevet
Joda, Danielzu, men for noen sider siden snakket Alastor nettopp om dette og sa at det helst ikke skulle skje.

So why you do it then?

Fordi den samme Alastor sa og at vi kunne provosere i vår egen tråd, bare vi holdt oss unna fiendenes tråder.

Skrevet

Benitez sliter vel bare med et mindreverdighetskompleks. Klart man føler seg liten i forhold til tidenes beste manager. Han vet at han ALDRI vil klare å vinne i nærheten av like mye som det Ferguson har gjort.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

So why you do it then?

Fordi den samme Alastor sa og at vi kunne provosere i vår egen tråd, bare vi holdt oss unna fiendenes tråder.

Det er jo bare teit.

Skrevet
Benitez sliter vel bare med et mindreverdighetskompleks. Klart man føler seg liten i forhold til tidenes beste manager. Han vet at han ALDRI vil klare å vinne i nærheten av like mye som det Ferguson har gjort.

Og derfor skal han ikke få lov å svare for seg?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Fordi SAF er den mestvinnende manageren i historien, så har han ikke rett til å klage å se ned på andre, uten at han får noe tilbake.

Skrevet

Huff, innlegg som dette er mildt sagt noe av det mest tåpelige jeg ser. ManUtd gidde Ferguson 7år(?) før han begynte å vinne. Benitez er jo på god vei mot sur alex sitt verk.

Skrevet

Og derfor skal han ikke få lov å svare for seg?

Akkurat derfor han whiner. Og som nevnet. Vi kom nettopp fra Asia med VM i jet-lag så to kamper på 3 dager hadde ikke funket.

Skrevet

Huff, innlegg som dette er mildt sagt noe av det mest tåpelige jeg ser. ManUtd gidde Ferguson 7år(?) før han begynte å vinne. Benitez er jo på god vei mot sur alex sitt verk.

Ja, faller på sin egen urimelighet å hylle Ferguson samtidig som man disser Benitez i UNITED-TRÅDEN.

Innlegget svir fordi det er sant. Det er Benitez som sutrer og Ferguson som vinner.

Skrevet

Så du mener BeniteS skal vinne like mye som SAF?

Vet godt hvorfor han fortsatt er trener. Dere har jo ikke råd til noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...