tc47 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 No problem, I'm used to some lovin'. Da var jeg ferdig med enda en herlig labforsøk rapport i kjemi, og sengen kaller heftig. Natta.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Natt! Eg fikk roen og kjente at eg egentlig var trøtt.... Fint semester siste året på HIB! Det er ganske greit når man ikke får sove
SpencerReid Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sitter i Rettslære-time, og kjeder livet av meg.. Hva er folks objektive mening om kampen på søndag? Har dere stor tro på seier, eller er det hjertet som snakker?
Windows8 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sitter i Rettslære-time, og kjeder livet av meg.. Hva er folks objektive mening om kampen på søndag? Har dere stor tro på seier, eller er det hjertet som snakker? Seier. SAF er mye into psykologi derfor han stilte med "dårlig" lag kanskje. Han nekter å tape i en semifinale og det har vi ikke gjort de de 7 siste semifinalene(sa hvert fall kommentatoren under kampen).
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 utvilsomt en mega upgrade Men man utd og chelsea slipper stygt sjeldent inn mål, tipper 0-0 langt uti kampen, da kommer det et billig mål. Tror mest på at man utd drar det i land, men håper i det lengste det blir 0-0, eller at chelsea kan stjele dette
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ville trodd at du som Pool-supporter ville trodd på U jeg. Men ja, er stygt redd for et billig mål for ett av lagene
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Mener noen sa at han ikke ble det, men Ferdinand trolig var tilbake.
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 . Tror mest på at man utd drar det i land, men håper i det lengste det blir 0-0, eller at chelsea kan stjele dette Dj_Dark; Selvsagt ønsker jeg U Men var helt ærlig når jeg skrev innlegget og tror man utd trekker det lengste strådet om det skulle bli en seier til noen av lagene.
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Joda, men siden du sa du ville Chel$ki skulle stjele det. De er jo nærmere dere enn oss.
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Om noen skulle stjele det håper jeg chelski, anyone else than man utd , egentlig Edit; og strengt tatt ser jeg på dere som større utfordrere om tittlen, chelsea har vært for ustabile i det siste og håper det vil fortsette. Hmm, føler meg litt overpå nå, begge lag er egentlig like store utfordrere, men tror ikke man utd vil avgi mange poeng nå utover, det kan fort derimot chelsea gjøre i større grad. Endret 9. januar 2009 av veldigsaklig
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Såklart må vi håpe på U, evt Chelsea-seier. United er potensielt nærmere oss, og slik jeg ser set en større utfordrer til tittelen. Men best om begge mister to poeng.
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Såklart må vi håpe på U, evt Chelsea-seier. United er potensielt nærmere oss, og slik jeg ser set en større utfordrer til tittelen. Men best om begge mister to poeng. Jeg vil da tro at både Chelsea og United tar igjen Pool Hadde ikke overasket meg om dere blir tatt igjen av Arsenal rett før vi er ferdig med sesongen heller
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Potensielt nærmere ja, tror ikke vi skal ta hengekampene deres for seier allerede. Dei har vel en mot fullham som har tatt poeng mot ikke mindre en alle storlagene.
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sameboe: Kan ikke se noe som skulle tilsi det. Vi har to stjernespillere tilbake fra langtidsskade nå, aom vii har klart oss bra uten, så vi burde bare bli bedre fremover
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sameboe: Kan ikke se noe som skulle tilsi det. Vi har to stjernespillere tilbake fra langtidsskade nå, aom vii har klart oss bra uten, så vi burde bare bli bedre fremover Du kan ikke se det nei, men vis du ser på troppene til Chelsea,ManUtd og Liverpool, så er det Liverpool som er dårligst dekket... Eneste posisjonen Chelsea og United trenger forsterkelse på er en venstreback å ha på benken. Mens Liverpool har en del middels spillere på benken. Det er ihvertfall min mening.
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Da er vi uenige Er ikke bare hvilke spillere man har som har noe å si, men det kollektive må også fungere. I CL 04/05 beviste Benitez at det umulige er mulig selv om man ikke har verdensstjerner i alle posisjoner. Det kollektive fungerer til de grader for oss for tiden.
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Da er vi uenige Er ikke bare hvilke spillere man har som har noe å si, men det kollektive må også fungere. I CL 04/05 beviste Benitez at det umulige er mulig selv om man ikke har verdensstjerner i alle posisjoner. Det kollektive fungerer til de grader for oss for tiden. Cup er cup...Bare se på finalen FC Porto - AS Monaco for noen år tilbake CL kommer helt ann på hvordan grupper og trekkninger blir det
archanios Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det blir veldig spennande på søndag. Til då har vi vel ordna oss Canal+ i leiligheita også, så ein slepper å finne seg ein plass i byen eller en stream. To veldig sterke lag, som begge kan det med å spele kynisk og ødelegge for kvarandre, sjølv om at tendensen i det siste vel har vore at det er vi som har endt opp med å vinne mange 1-0 kampar og ikkje Chelsea. Begge laga har jo også vore litt ustabile og hatt litt problemer med å spele godt kamp etter kamp etter kamp. Eg trur at dersom vi skal klare tre poeng mot Chelsea, som vi sannsynligvis må ha om vi skal kjempe om eit ligagull, så må effektiviteten på topp verte betraktelig bedre. Det er vel få lag i PL som har hatt så dårlig uttelling på sjansane sine i det siste. Og med den offensive krafta vi har i laget, så bør det kunne ordnast, spørsmålet er berre om vi klarer det inn mot kampen mot Chelsea. Sånne kampar kan fort verte avgjorte av tilfeldigheiter, og det å sette dei største sjansane vi får, vil vere heilt nødvendig om vi vil ha noko utav kampen. Samtidig vil det jo vere viktig at forsvaret er solide. Det er PL's to beste forsvarsslag som skal møtast, der Chelsea har sluppe inn minst mål av alle, mens vi har sluppe inn litt fleire. Som sagt så kan tilfeldigheiter ha mykje å seie, og det kan godt tenkast at den forsvarsrekka som har den beste dagen søndag, vil gå seirande utav kampen. Håper Rio blir klar til denne kampen. Evans er et stort talent, som vi skal satse på, men i akkurat denne kampen vil eg heilt klart foretrekke rutina til Rio saman med Vidic i midtforsvaret. Evra er vel tilbake og sannsynligvis med bra med overskudd og lyst til å vise seg fram. Spørsmålet er då kva som skal skje med høgrebacken. Om Brown er skadefri og 100% så trur eg nok eg ville foretrukke han, men om han ikkje blir klar så er eg veldig usikker. Rafael har gjort sine ting veldig bra, til å vere 18 år og det er hans første sesong i England. Han sliter likevel innimellom litt med det taktiske og kan blottlegge sida si i litt for stor grad. Neville har dessverre begynt å bli litt for treig og blir avslørt gang på gang, til tider av antatt dårlegare spelarar. Han er jo en fighting red, og vil neppe gi seg utan å vere sikker på at han har gitt 150%. Alternativet er vel evt å bruke O'Shea, som innimellom gjer ting som er veldig bra, men som ikkje har gjort det bra stabilt nok til no i sesongen. Det blir veldig spennande, og eg gledar meg veldig til kampen, men eg må nok ha noko for å roe nervane når vi nærmar oss kampstart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå