Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
og dere klager på pool? Ikke reelle tittelutfordrere som spilte idag nei.

Nei, men så er det vel ingen som forventer at vi skal vinne Premier Leauge nesten helt uten noen av spillerne som vanligvis er i førsteelleveren. ;)

Likevel er det urovekkende å se at vi spiller så dårlig. Derby er en motstander vi skal slå, nesten uansett hvor mange unggutter vi bruker. Skuffende, men som sagt blir det fort glemt om vi slår Chelsea i helga.

Endret av Tobbe777
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har returkamp på Old Trafford. Slapp av, vi vinner.

Ellers håper jeg det var dette vi trengte for å få ræva i gir, og forhåpentligvis slå Chelsea til søndagen. En oppvekker dette her.

Skrevet (endret)

Skal si Pirja fikk respons på innlegget sitt^^

Er vel ikke akkurat verdens undergang og gå ut av ligacupen, for meg kunne dere gjerne gått videre så dere fikk en ny kamp å tenke på mellom PL kampene.

Edit: Er returkamp ja, men da så..

Endret av bruno99
Skrevet

Fikk melding av min bestefar, og han hadde telt alle pasningene til Rafael i 2.omg. Han hadde slått 17 pasninger, gjett hvor mange som var mislykket?

Skrevet
Skal si Pirja fikk respons på innlegget sitt^^

Er vel ikke akkurat verdens undergang og gå ut av ligacupen, for meg kunne dere gjerne gått videre så dere fikk en ny kamp å tenke på mellom PL kampene.

Edit: Er returkamp ja, men da så..

Vi er ikke ute enda da ;) Blir uansett en kamp til

Skrevet
Fikk melding av min bestefar, og han hadde telt alle pasningene til Rafael i 2.omg. Han hadde slått 17 pasninger, gjett hvor mange som var mislykket?

Sikkert 15 eller noe, helt forbanna ekkelt å se han spille i dag, dessverre.

Skrevet

Tror problemet ligger i innstillingen til spillerene. For meg så virker det som om ingen av våre spillere hadde lyst til å vinne denne kampen. Uansett skjedd har skjedd, håper SAF gir litt kjeft og ting blir skjerpet til Chel$ki kampen.

Skrevet

16.

Skrevet

Bestefaren din har lite å gjøre :!:

Skrevet (endret)

Ellers håper jeg det var dette vi trengte for å få ræva i gir, og forhåpentligvis slå Chelsea til søndagen. En oppvekker dette her.

At dere vinner er det vel ikke tvil om. Men at dere spiller så dårlig er urovekkende. Er uansett ikke godt for lagmoralen dette tapet.

Endret av Alastor
Unødvendig provosering fjernet.
Skrevet

16.

Faen, hvordan i helvette viste du det? :p

Skrevet

18

Men of the match: Red Army.

Skrevet (endret)

At dere vinner er det vel ikke tvil om. Men at dere spiller så dårlig er urovekkende. Er uansett ikke godt for lagmoralen dette tapet.

Har en god følese at vi ikke kommer til å spille slik mot Chelsea. Har troen på at vi vinner! :)

Endret av Alastor
Skrevet (endret)

Bestefaren din har lite å gjøre :!:

Han sa at denne kampen var så tragisk, at han hadde aldri sett på makan. Så han har sikkert telt hvor mange pasningsfeil Nani gjorde også.

Endret av Raste
Skrevet
Et velfortjent tap. :)

Gibson fra start en annen gang også? Nei. Han og Welbeck har aldri hørt om å møte ballen, den skal bli servert på sølvfat.

Første gang jeg hører noen som vil at spissene våre skal møte ballen :p

Skrevet
Han sa at denne kampen var så tragisk, at han hadde aldri sett på makan. Sa det første vi måtte gjøre var å kvitte oss med Nani ASAP.

Du har en kul bestefar. Og det mener jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...