Sveern Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Folkens, hvor er dere? Er kamp i kveld, jo! Skole og jobb? Noen som tør gjette på oppstilling da?
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Folkens, hvor er dere? Er kamp i kveld, jo! Skole og jobb? Det pleier å være fem nye sider hver gang jeg logger meg på. Er litt lite når det kun har blitt postet to nye innlegg siden siste besøk.
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 PIG Rafael-Evans-Vidic-O Shea Nani-Anderson-Fletcher-Carrick-Park Tevez Ryktes om at vi går ut i en 4-5-1 idag,så satser på denne
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 PIG Rafael-Evans-Vidic-O Shea Nani-Anderson-Fletcher-Carrick-Park Tevez Ryktes om at vi går ut i en 4-5-1 idag,så satser på denne Spille med en spiss når vi har fire med i troppen? PIG Rafael - Neville - Evans - O'Shea Nani - Possebon - Scholes - Giggs Welbeck - Tevez Omg, ti midtbanespillere i troppen!
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Neville som midtstopper?! Hva har du drukket? Kuz Rafael - Evans - Vidic - O'Shea Nani - Possebon - Fletcher - Giggs Welbeck - Tevez Ronaldo kommer inn når andromgang er halvspilt for å få spilt litt fotball slikt at han er klar til søndagens kamp. Endret 7. januar 2009 av D'Amico
Jørgen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Trodde SportN skulle vise kampen i dag, men Viasat viser LC på Sport også? Tipper Kuz, Rafael, Evans, Neville, O'shea, Nani, Possebon, Fletcher, Park, Rooney, Tevez. Raste er møkklei av å prøve og diskutere med deg, men er Nani dårlig så er Eagles en sekk med møkk.
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Neville som midtstopper?! Hva har du drukket? Ganske åpenbart at du ikke så kampene mot QPR og Blackburn...
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) QPR var vel den kampen omtrent ingen så, da det var helt umulig å få tak i streams, så hvordan du kan bedømme innsatsen hans i den kampen er jeg svært spent på å høre. Mot Blackburn slapp vi inn 3 mål og hvem var skyld i de? Jo, Neville... Endret 7. januar 2009 av D'Amico
Jotun Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Viasat sport i kveld og? Svarte heite eg HATER MTG eller ka pokker drittselskapet heter!
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 QPR var vel den kampen omtrent ingen så, da det var helt umulig å få tak i streams, så hvordan du kan bedømme innsatsen hans i den kampen er jeg svært spent på å høre. Mot Blackburn slapp vi inn 3 mål og hvem var skyld i de? Jo, Neville... Jeg har ikke sagt at han har spilt god som midtstopper, men at det er greit å bruke han i sånne kamper. Hva er vitsen i å bruke Vidic i kveld? Vi har en veldig viktig kamp på søndag mot Chelsea, så det er dumt å risikere skader. Nå er ikke akkurat motstanderen verdens beste klubb, så gjør ikke noe om Neville blir brukt...
Jørgen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 QPR var vel den kampen omtrent ingen så, da det var helt umulig å få tak i streams, så hvordan du kan bedømme innsatsen hans i den kampen er jeg svært spent på å høre. Mot Blackburn slapp vi inn 3 mål og hvem var skyld i de? Jo, Neville... Poenget er vel at gan tror Ferguson bruker han på bakgrunn av disse kampene. Vi ser jo alle at Neville er udugelig som midtstopper, men Ferguson skrøt uhemmet av prestasjonen hans mot Blackburn.
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jo, hvis det laget han satte opp var hva han trodde startoppstillingene blir, forstår jeg det. Men hvis det var hvordan han håpte det ble (slik jeg pleier å gjøre), forstår jeg ham ikke. Jeg har ikke sagt at han har spilt god som midtstopper, men at det er greit å bruke han i sånne kamper. Hvorfor sa du at jeg åpenbart ikke hadde sett de kampene da? Hva er vitsen i å bruke Vidic i kveld? Vi har en veldig viktig kamp på søndag mot Chelsea, så det er dumt å risikere skader. Nå er ikke akkurat motstanderen verdens beste klubb, så gjør ikke noe om Neville blir brukt... Vitsen med å bruke Vidic i kveld er for å komme fra denne kampen med best mulig resultat. Noe som egentlig sier seg selv. Hvis han blir skadet, til tross for at han er den det er minst sjanse for skader seg (), spiller Evans mot Chelsea. Han klarte seg jo strålende mot dem på bortebane, så da burde han klare det enda bedre på Old Trafford.
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du spør om jeg har drukket når jeg tror Neville starter som midtstopper. Da lurer jeg på om du så kampene mot QPR og B'burn, side han startet som midtstopper der. Jeg har ikke sagt at han gjorde noen gode kamper, men sa at det er mulig at han får starte der. Jeg synes det er dumt å bruke for mange førstelagsspillere før kampen mot Chelsea. Hadde kampen i kveld vært vinn eller forsvinn, hadde jeg nok ønsket og sett Vidic fra start. Om vi taper mot Derby, har vi fortsatt muligheten til å gå videre på OT. Jeg ser ingen vits i å risikere for mange førstelagsspillere i kveld.
PSV Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Minner om at vi også scoret fem mål med Neville som midtstopper. Suksessoppskrift?
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hvis Neville spiller midtstopper idag og vi scorer fem mål så kanskje Du spør om jeg har drukket når jeg tror Neville starter som midtstopper. Da lurer jeg på om du så kampene mot QPR og B'burn, side han startet som midtstopper der. Jeg har ikke sagt at han gjorde noen gode kamper, men sa at det er mulig at han får starte der. Da misforsto jeg deg. For meg virket det som du mente at han hadde spilt godt nok i de to kampene til å få starte enda en kamp som stopper, men det gjorde du altså ikke Jeg synes det er dumt å bruke for mange førstelagsspillere før kampen mot Chelsea. Hadde kampen i kveld vært vinn eller forsvinn, hadde jeg nok ønsket og sett Vidic fra start. Om vi taper mot Derby, har vi fortsatt muligheten til å gå videre på OT. Jeg ser ingen vits i å risikere for mange førstelagsspillere i kveld. Ser den, men minner om at det bare var såvidt vi vant bortekampen mot dem forrige sesong med de fleste førstvalgene våre på banen. Ingen grunn til å undervurdere dem med andre ord, i hvertfall ikke så veldig Uansett så kommer de helt sikkert til fremstå som et annet lag i kveld, så det blir kanskje litt feil å trekke sammenligninger mellom den kampen og kampen i kveld. Endret 7. januar 2009 av D'Amico
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 PIG Rafael Evans Vidic O'Shea Gibson Scholes Anderson Welbeck Tevez Nani
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Scholesy Vida som kaptein, herlig. Endret 7. januar 2009 av tc47
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes og Anderson. Og en rimelig grei forsvarslinje. Dette burde gå greit. Tipper vi ser nani mer på kant i 4-4-2 enn som spiss .
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Benken: Amos Possebon Carrick Fletcher Goggs Ronaldo Rooney Ingen forsvarsspillere?
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fornøyd med forsvarsfireren i hvertfall (). Liker ikke helt at vi starter med Anderson og Scholes sentralt siden det kan tyde på at vi starter med Fletcher og Carrick på søndag. Ellers ser laget veldig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå