Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, Rooney måtte vise for sikkerhets skyld at dersom det ikke hadde vært offside så hadde han likevel bommet :p

Kjeften din :p

Hehe, don't get me wrong. Jeg digger rooney, men effektiv, det er han ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Gratulerer folkens.

Skrevet

Berba er fantastisk som ballfordeler, men han må lengre frem og score noen mål. Han er jo i motsetning til Rooney ganske så effektiv de gangene han får store sjanser.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Blitt glad i Berbatov jeg, elsket gjennomsnpillet av Welbeck.

Skrevet

Berba er helt fantastisk, å har flere genialiteter iløpet av en kamp som kan skape enorme sjanser. Matchvinner bare ved å være på banen.

Skrevet

Berba er helt fantastisk, å har flere genialiteter iløpet av en kamp som kan skape enorme sjanser. Matchvinner bare ved å være på banen.

Enig, men hvem skal score målene våre?

Skrevet

Fy faen, Gibson greide ikke å legge inn en eneste bra ball fra høyre side. Og så hadde han to skudd som så ut som om han spilte amerikansk fotball. :whistle:

Skrevet
Akurat det jeg håpet på. Ingen skader, Unggutter som viser seg. Hvile på mange førstevalg.

Tenkte det samme, og Ferguson kan gjerne stille samme startellever på onsdag. Bør være nok til å banke Derby. Blir uhyre viktig å ha best mulig tropp til neste søndag mot Chelsea.

Skrevet

Eg såg kun sju minutter så i dag kan eg vel ikke si en dritt om hvordan vi spilte...

Men spilte vi så dårlig eller er det bare en del sterkt kritiske røster her inne?

Kanskje eg burde spør en pools supporter, så trekke fra halvparten for å få et skikkelig svar.... :hrm:

Skrevet

Heyhey folkens :) Tilbake, så kampen og har sett alle PL kampene, fikk ikke sett Klubb VM finalen men så høydepunktene osv., var bra at vi vant, ikke en lett kamp!

Vet at vi ikke har vært så gode siste to ukene, men at vi har vunnet alle kampene våre er veldig positivt! Men jeg fryser som faen her, og har ikke fått sove i hele natt, så jeg er ikke i stand til å være oppe mer nå.

Herlig kamp av Berba i dag, det må sies :) Good to be back!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...