Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Bekreftelse?
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har lite tro på den nye mannen Goggs. Jeg har fulgt nøye med på alle reserve og førstelags kampene denne sesongen og han har ikke utmerket seg noe serlig. Jeg må faktisk inrømme at jeg ikke har sett han i det hele tatt.
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Du la merke til Goggs du også, ja. Skal bli moro å se han i kamp
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har lite tro på den nye mannen Goggs. Jeg har fulgt nøye med på alle reserve og førstelags kampene denne sesongen og han har ikke utmerket seg noe serlig. Jeg må faktisk inrømme at jeg ikke har sett han i det hele tatt. Limbeck svinger til med en phunny! Gleder meg til å se Wellbeck idag, sammen med Berba kan det bli gøy!
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Satser på et hat-trick fra Welbeck i dag. ^^
M_Jern93 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Endelig er Nani tilbake:) Gleder meg til å se han. Gleder meg også til å se Carrick/Anderson sentralt:D
D'Amico Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Satser på endel scoringer fra Berbatov jeg Og Anderson
NightKeeper Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke si jeg synes det er noe værre enn att Canal + har PL egentlig. Må betale for det også. Dekningen til C+ er jo fantastisk. Ordentlig ramme rundt det, seriøse greier. Viasat er mer lugubert. I tillegg har C+ Serie A og NHL. Skulle ønske de skaffet seg rettighetene til NFL også.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Trodde han skulle spille mot Soton, og dra senere. Leste det ett eller annet sted. Satser på en 4-0 seier til oss!
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Endelig er Nani tilbake:) Gleder meg til å se han. Det er det ikke mange andre som gjør. Nani har vært elendig så langt denne sesongen. Personlig ville jeg blitt mer fornøyd med å se han spille i rød- og hvitstripet drakt i dag. Endret 4. januar 2009 av Tobbe777
Raste Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Bekreftelse? Trenger vel ingen bekreftelse det, sto jo i Daily Mail og når han ikke er på benken engang så skjønner man det Satser på endel scoringer fra Berbatov jeg Og Anderson Ikke minst. To scoringer fra Anderson today?
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Bekreftelse? Trenger vel ingen bekreftelse det, sto jo i Daily Mail og når han ikke er på benken engang så skjønner man det Lag oppsettet kan forandres rett før kamp vettu
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Go United! Nå har eg andre presserende busniss som må tas hånd om! Men tror nok eg kommer sterkt tilbake i andre omgang!
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke si jeg synes det er noe værre enn att Canal + har PL egentlig. Må betale for det også. Dekningen til C+ er jo fantastisk. Ordentlig ramme rundt det, seriøse greier. Viasat er mer lugubert. Å de har Fjørtoft og Soler i studio!
Raste Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Bekreftelse? Trenger vel ingen bekreftelse det, sto jo i Daily Mail og når han ikke er på benken engang så skjønner man det Lag oppsettet kan forandres rett før kamp vettu Sjelden det
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal. Bekreftelse? Trenger vel ingen bekreftelse det, sto jo i Daily Mail og når han ikke er på benken engang så skjønner man det Lag oppsettet kan forandres rett før kamp vettu Ikke hvis han ikke er på benken engang.
Blax Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvilken kanal går kampen på?`Eller må jeg ty til stream? ok viasaat Endret 4. januar 2009 av Blax
soundamia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke si jeg synes det er noe værre enn att Canal + har PL egentlig. Må betale for det også. Dekningen til C+ er jo fantastisk. Ordentlig ramme rundt det, seriøse greier. Viasat er mer lugubert. Å de har Fjørtoft og Soler i studio! Fotballen er mye bedre på Canal digital, men hele pakka til Viasat er bedre og billigere. Jeg har begge nå. Eneste grunnen til att jeg ser på canal digital er pga fotball ellers ser jeg bare på viasat. Jeg Parabol vel og merke. kan hende det er anderledes for dere med kabel og sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå