Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har lest at Tevez krever like mye lønn som Ronaldo og Rio? Greit han er god, men han trenger ikke sette United fremtiden sin i fare. Putter han en del mål, skal man ikke se bort i fra det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja... er det noe sant i ryktene så tror eg uansett han skal se langt etter den lønna...

Prestere først, deretter kreve lønn er vel en oppskrift som funker!

Skrevet

Nå har Tevez prestert alt, men en sesong blir for lite å slå i bordet med. Men nå er jo dette kun rykter, eller for hans del så bør det kun være rykter. For hvis han banker det kravet i bordet så tror jeg han kan se langt etter kontrakt til neste år.

Skrevet

Han tjener ca. 70-80 000 pund no meiner eg å ha lest. Veit ikkje kor mange av uniteds førstelagsspillere som er på øverse lønnstrinn, men er sikkert ein ekslusiv klubb.

Skrevet (endret)

Ronaldo, Berbatov og Rooney er vel i toppen iallfall

Scholes burde vært der, men tviler på at han er så knallhard...

Giggs har nok vært der men er nok forbigått!

"Han løp mer på mandag (mot Middlesbrough) enn noen av de øvrige angriperne, inkludert Rooney."

Gjett hvem Ferguson sier dette om!

Endret av Jotun
Skrevet (endret)
Han tjener ca. 70-80 000 pund no meiner eg å ha lest. Veit ikkje kor mange av uniteds førstelagsspillere som er på øverse lønnstrinn, men er sikkert ein ekslusiv klubb.

Rio og Ronaldo tjener vel rundt 120 000 pund i uka. Tror det er de to som er på topp, mens jeg tipper Berbatov og Rooney er hakket under.

Edit:

"Da vi tapte for Arsenal på straffer (i 2005), ble jeg etterpå kåret til banens beste spiller, men det betydde absolutt ingenting for meg. Jeg har troféet fortsatt, men hver eneste gang jeg ser på det kommer de dårlige minnene flommende tilbake. Derfor fungerer det kun som en liten påminnelse på hvor vondt det føles å tape."

Wazza = legend

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)

Da gir jeg det et forsøk, om bilde/lyd skulle være for dårlig etter min mening er det jo bare å droppe å bestille det lenger.

Jeg bare må få med meg kampen, vet det går ann å streame fra den danske kanalen, men er ikke trygg på valutaen å hva alt vil koste totalt.

btw: Post nr 300 :)

Endret av LuckyNr7
Skrevet

MUTV:

VDS

Neville

Evans

Vidic

O'Shea

Nani

Carrick

Anderson

Goggs

Berbatov

Welbeck

Subs:

PIG

Rafael

Gibson

Possebon

Fletcher

Park

Rooney

Noen som vet link til streaming?

Skrevet
MUTV:

VDS

Neville

Evans

Vidic

O'Shea

Nani

Carrick

Anderson

Goggs

Berbatov

Welbeck

Subs:

PIG

Rafael

Gibson

Possebon

Fletcher

Park

Rooney

GOGGS??? :dribble:

Og har Ronaldo reist allerede til Portugal, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...