Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Flere som har lest at Tevez krever like mye lønn som Ronaldo og Rio? Greit han er god, men han trenger ikke sette United fremtiden sin i fare. Putter han en del mål, skal man ikke se bort i fra det.
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jaja... er det noe sant i ryktene så tror eg uansett han skal se langt etter den lønna... Prestere først, deretter kreve lønn er vel en oppskrift som funker!
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nå har Tevez prestert alt, men en sesong blir for lite å slå i bordet med. Men nå er jo dette kun rykter, eller for hans del så bør det kun være rykter. For hvis han banker det kravet i bordet så tror jeg han kan se langt etter kontrakt til neste år.
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Han tjener ca. 70-80 000 pund no meiner eg å ha lest. Veit ikkje kor mange av uniteds førstelagsspillere som er på øverse lønnstrinn, men er sikkert ein ekslusiv klubb.
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ronaldo, Berbatov og Rooney er vel i toppen iallfall Scholes burde vært der, men tviler på at han er så knallhard... Giggs har nok vært der men er nok forbigått! "Han løp mer på mandag (mot Middlesbrough) enn noen av de øvrige angriperne, inkludert Rooney." Gjett hvem Ferguson sier dette om! Endret 4. januar 2009 av Jotun
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Berbatov!! Endret 4. januar 2009 av Tobbe777
D'Amico Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Han tjener ca. 70-80 000 pund no meiner eg å ha lest. Veit ikkje kor mange av uniteds førstelagsspillere som er på øverse lønnstrinn, men er sikkert ein ekslusiv klubb. Rio og Ronaldo tjener vel rundt 120 000 pund i uka. Tror det er de to som er på topp, mens jeg tipper Berbatov og Rooney er hakket under. Edit: "Da vi tapte for Arsenal på straffer (i 2005), ble jeg etterpå kåret til banens beste spiller, men det betydde absolutt ingenting for meg. Jeg har troféet fortsatt, men hver eneste gang jeg ser på det kommer de dårlige minnene flommende tilbake. Derfor fungerer det kun som en liten påminnelse på hvor vondt det føles å tape." Wazza = legend Endret 4. januar 2009 av D'Amico
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Noen som har erfaring med livesport24/7? bilde : ? (Fullscreen) Lyd : ? Jeg har ikke viasat, bare CD, tenkte å streame kampen...
bruno99 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kvaliteten er grei, men trodde kanske den skulle være enda bedre enn den er. Mulig jeg har ikke har sett innstillinger hvor det kan endres
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Da gir jeg det et forsøk, om bilde/lyd skulle være for dårlig etter min mening er det jo bare å droppe å bestille det lenger. Jeg bare må få med meg kampen, vet det går ann å streame fra den danske kanalen, men er ikke trygg på valutaen å hva alt vil koste totalt. btw: Post nr 300 Endret 4. januar 2009 av LuckyNr7
perpetrus382 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Verdt å prøve ja Lucky. Jeg har brukt dem siden PL-start denne sesongen. Varierende kvalitet på video synes jeg. Men langt over gratis-streams! Og lyden er som oftes god.
Kjartan1234 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YywCkOAc_V8...feature=related Mange har sikkert sett den før, men det er underholdning:P
Raste Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 MUTV: VDS Neville Evans Vidic O'Shea Nani Carrick Anderson Goggs Berbatov Welbeck Subs: PIG Rafael Gibson Possebon Fletcher Park Rooney Noen som vet link til streaming?
ttt Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet link til streaming? Vil minne dere på at Linking til tvstreams ikke er tillatt.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 MUTV: VDS Neville Evans Vidic O'Shea Nani Carrick Anderson Goggs Berbatov Welbeck Subs: PIG Rafael Gibson Possebon Fletcher Park Rooney GOGGS??? Og har Ronaldo reist allerede til Portugal, eller?
Raste Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, han har reist på noen dagers ferie til Portugal.
Kjartan1234 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet når vi får se han der nye serberen i aksjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå