Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Håper det løsner for spissene i dag. Blir kjipt om vi må møte Chelsea uten at spissene har selvtillit. Endret 4. januar 2009 av Alastor
D'Amico Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Liverpool og United har nesten nøyaktig samme program med noen fordeler for United. Akkurat nå ligger vi i beste posisjon av de 4 store til å vinne PL. Helt enig, klarer vi å oss gjennom denne 1-0-perioden vi er inne i for øyeblikket med 3 poeng i så mange kamper som mulig, ser det absolutt bra ut for oss. Endret 4. januar 2009 av Alastor
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Andre brukere og evt reaksjoner er en sak mellom diskusjon.no og den brukeren alene. Diskusjon rundt dette er fjernet fra tråden. Send meg en pm dersom du lurer på noe på generell basis.
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har eg forstått det riktig hvis eg tror kampen begynner litt over 17 og går på viasat sport?
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har eg forstått det riktig hvis eg tror kampen begynner litt over 17 og går på viasat sport? Du har forstått det ja. Sørgelig. Syns NRK skulle vist FA-cupen. MTG prostituerer seg. Regner med at CL kommer kun på Viasat sport snart.
soundamia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke si jeg synes det er noe værre enn att Canal + har PL egentlig. Må betale for det også.
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Forskjellen er hva man får for penga.... CL er for få kamper til at eg gidder betale for det, da kjøper eg heller PL pakke...
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke si jeg synes det er noe værre enn att Canal + har PL egentlig. Må betale for det også. Canal+ har en mye bedre dekning av kampene, å det er kvalitet med unntak av Fredheim.
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Viasat legger jo ut stream mot betaling på dei fleste kamper, er jo fint, sjølv om prisen kunne vært litt lågare.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Canal + viser også bedre filmer enn Viasat. For noen år siden viste TV3 FA-cupen og CL. Nå viser de ingenting. Viasat 4 burde egentlig vise FA-cupen. Men for meg er det likegyldig hvem som viser. Har både C+ og Viasat!
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Grunnen til at Tv3 er byttet ut med Viasat4 er jo at TV3 nå fåes med CanalDigital...
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hadde og begge deler før, men etter at Viasat4 og TV3 kunne mottas med Canal+ så var det ikkje vits lenger, med enkelte unntakt sjølvsagt..
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Men for meg er det likegyldig hvem som viser. Har både C+ og Viasat! Eg og har Viasat, men hjelper meg lite når eg i tillegg til å kjøpe Viasat må kjøpe Viasat sport... Det er det som plager meg... Men CL vil neppe bli vist kun på Sport....
spicedgold Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er mange kampen skal bli spilt nå i januar, men motstanden er allikevel ikke av de beste, så vi må forvente seier i en del av disse kampene. Da ser jeg selvfølgelig bort i fra Chelsea kampen.
genser Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skulle avbestille TV2 Sport forleden dag, hvorpå selgeren jeg snakker med på tlf sier at "TV2 Sport vil vise Champions League fra og med neste sesong". Noen som vet om det er et snev av sannhet i det her? Selv skuffet over både NRK og C+ som lar Viasat få både CL og FA-cup.
Hewitt Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Viasat skal gi TV2 Sport én kamp per runde om jeg ikke husker feil. Men det blir vel bare i gruppespillet tror jeg. Og Viasat vil ta de beste kampene selv. Men jo, det stemmer sånn sett at TV2 Sport får sende noe CL neste sesong.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skulle avbestille TV2 Sport forleden dag, hvorpå selgeren jeg snakker med på tlf sier at "TV2 Sport vil vise Champions League fra og med neste sesong". Haha, han vil bare at du ikke skal avbestille. Eller, kanskje de skal vise Champions League i håndball? Viasat skal gi TV2 Sport én kamp per runde om jeg ikke husker feil. Men det blir vel bare i gruppespillet tror jeg. Og Viasat vil ta de beste kampene selv. Men jo, det stemmer sånn sett at TV2 Sport får sende noe CL neste sesong. En kamp av totalt 16 er da veldig mye!
genser Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Viasat skal gi TV2 Sport én kamp per runde om jeg ikke husker feil. Men det blir vel bare i gruppespillet tror jeg. Og Viasat vil ta de beste kampene selv. Men jo, det stemmer sånn sett at TV2 Sport får sende noe CL neste sesong. Okay, takk for svar. Btw, doble lisensavgiften, bak den inn i skattepengene, og gi oss en ordentlig statlig sport- og idrettskanal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå