Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg synes ikke O¨Shea er vår dårlgste forsvars spiller. Rafael og Neville er dårligere. Kanskje Evans også.

Det kommer an på hvilken kamp det er, mostander osv, men sånn overall syns jeg O'Shea er dårligere enn Evans, Rafael og Neville (hvis han fortsetter slik han har spilt de to siste kampene).

Edit: Utgangspunktet var jo om vi skulle selge O'Shea eller ikke, og da er han soleklart den forsvarsspilleren vi ville lide minst sportslig sett hvis vi mistet ham.

Endret av D'Amico
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også glad for at Fergi styrer skuta. Jeg hadde vært en elendig manager og vet det selv. Alt for agressiv og utålmodig.

Forresten så er hinsides teit å slenge "spydigheter" så det beklager jeg Giallo. Ufint av meg, det der.

Da setter vi en strek for "kranglinga" her i Alastor stil

----------------------------------------------------------------------------------------------

Gelder meg til å se Tosic, forhåpentligvis så fort som mulig.

Endret av The Game
Skrevet
Tror dere vi får se Tosic på søndag (eller i midtuka)? Eller er det for tidlig?

Hadde vært greit å gi han et par tidlige kamper. ;)

Tror ikke han spiller mot Southampton, men er ikke umulig om han kanskje kommer inn som innbytter mot Derby. Ferguson er jo ikke redd for å la spillerene prøve seg.

Skrevet
Tc47 (eller lignende) har også vært borte en stund.... Han postet jo voldsomt en stund...

Han er på juleferie.

Btw: Spiller dere PL i morgen?

Nope, FA-cup på søndag mot Southampton.

Skrevet (endret)

Nå er Campbell i aksjon for Tottenham:) Satser på at han scorer minst en gang:)

Skaffet dem straffe nå:)

Endret av Magg_Jernet
Skrevet (endret)

Leste på Limbeck sine innlegg på forrige side, og jeg må le.

Selfølgelig er ikke Rafael oppskrytt. Han har litt igjen, men for å være 18 år så er han veldig god.

Endret av Raste
Skrevet (endret)

Når vi snakker om O'shea, Fletcher osv. Fletcher kommer/burde aldri være førstevalg, det er han ikke god nok til. O'Shea er bare en potet. Park har vært god denne sesongen, minus de siste kampene.

Endret av Patience
Ikke heng ut andre brukere. Tekst fjernet.
Skrevet

Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste.

Angående Park, O´Shea og Fletcher syns jeg det er spillere vi absolutt trenger. Ikke i verdensklasse noen av de, men absolutt gode og sette innpå. Kan være enig i at de ikke burde være i noen startellever noen av de igrunn. Har fortsatt ikke skjønt hvordan Anderson kan sitte på benken fordi Fletcher spiller.

Skrevet
Enkelte her inne har en tendens til å være verdens smarteste.

Ja dette gjelder ikke meg hvertfall!

Eg vet om hvertfall tre som er smartere!

Har fortsatt ikke skjønt hvordan Anderson kan sitte på benken fordi Fletcher spiller.

Nei dette har irritert meg litt i det siste!

Scholes Carrick og Anderson burde etter min mening være de soleklare førstevalgene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...