Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Raste og en del andre er ekstremt agresive debatanter.

Det er alltid noen som blir skjelt ut i slike situasjoner. Fletcher/O¨Shea og nå Nani.

Ok, del andre? Om du tør må nevne meg, så nevn de andre da??

Lol, om du tør faktisk :D

Men jeg spår nok at de som forlater oss til sommeren er Brown, Nani og muligens O'shea.

Skrevet

Det er alltid noen som blir skjelt ut i slike situasjoner. Fletcher/O¨Shea og nå Nani.

Skal være enig i at det var litt urettferdig å nevne deg men så har du vert ganske så hissig i dag også. Det må da være lov å være uenig.

Skrevet

Skal være enig i at det var litt urettferdig å nevne deg men så har du vert ganske så hissig i dag også. Det må da være lov å være uenig.

AMEN:D:D

Skrevet

Fellestrekket for de alle er vel at ingen av dem egentlig er god nok for førstelaget. Men Fletcher og O'shea har viljen, Nani virker som han har mistet den.

Jeg mener O¨Shea er en av de mest verdifulle spillerene vi har. Han kan gå rett inn på en hvilken som helst defangsiv rolle og spille bra.

Skrevet

Lol, om du tør faktisk :D

Men jeg spår nok at de som forlater oss til sommeren er Brown, Nani og muligens O'shea.

Brown?

Nettopp skrevet under ny kontrakt jo.

O'shea har sagt at han vil være i United så lenge dem vil, selv om han ikke er førstevalg.

Skrevet
Ja KANSKJE han er bedre spiller, men jeg synes uansett at han ikke kan matche spillestilen til Nani som jeg synes passer veldig bra i manchester.

Hjelper ikke å ha rette spillestilen når han har fotballhode som en sau.

Skulle faen meg tror det var forbudt å ha egene meninger her. Hver gang jeg kommer med MIN MENING kommer du Rasta å flamer som faen.

Så lenge du argumenterer for meningene dine skal du få lov.

Brown faktisk. Hvorfor det egentlig? Blir veldig tynt på høyreback hvis vi bare har en på 18 og en som 34 år gammel der.

Skrevet

Nani kan muligens dra og jeg tror Fletcher kan dra. Tevez også. Evans, Neville, Foster.

Jeg tror ikke Brown drar pga prisen og O¨Shea har vel flere anledninger sagt at han er veldig fornøyd med den rollen han har.

Jeg vil nevne at jeg ikke ønsker at noen av de jeg nevner skal dra

Skrevet

Før denne sesongen sa Brown at han ønsket seg førstelagspill, han ble lovet dette. Men i starten av denne sesongen ble Evans foretrukket foran han, og Raphael satt på høyreback selv om Brown var skadefri. Om ikke noe endrer seg når han kommer tilbake fra skade tror jeg han vil flytte på seg. Selvfølgelig vil jeg ikke bli kvitt Englands tredje beste stopper, men han vil ha førstelag spill. Å slik Evans og Raphael spiller nå ser det stygt ut for han.

O'shea. Vel guttens mangler offensivt er åpenbare. Når han i tillegg ikke er den beste duellspilleren på bakken grunnet farten syns jeg at vi skal se på andre alternativer på reserven. Vi har både Simpson og Raphael som up and coming.

Skrevet
Før denne sesongen sa Brown at han ønsket seg førstelagspill, han ble lovet dette. Men i starten av denne sesongen ble Evans foretrukket foran han, og Raphael satt på høyreback selv om Brown var skadefri. Om ikke noe endrer seg når han kommer tilbake fra skade tror jeg han vil flytte på seg. Selvfølgelig vil jeg ikke bli kvitt Englands tredje beste stopper, men han vil ha førstelag spill. Å slik Evans og Raphael spiller nå ser det stygt ut for han.

O'shea. Vel guttens mangler offensivt er åpenbare. Når han i tillegg ikke er den beste duellspilleren på bakken grunnet farten syns jeg at vi skal se på andre alternativer på reserven. Vi har både Simpson og Raphael som up and coming.

Det O¨Shea mangler offangsivt mangler Rafael defangsivt. Han tar litt av noen sjangser

Skrevet (endret)

Før han ble skadet spilte han 6 av sesongens 14 første kamper. En av dem som stopper, resten på høyreback. Neville spilte også 6, mens Rafael spilte 3 av dem. (Regnestykket går ikke opp fordi Brown spilte midtstopper i en kamp Rafael var høyreback.) Så å si at Rafael ble foretrukket foran ham på backen blir litt feil. Tror Brown sin tid som stopper er over, med mindre vi får skade på Rio og Vidic samtidig. Dette har han sikkert forstått selv og slått seg til ro med, takket være hans fabelaktige spill på backplassen forrige sesong. Han skjønner nok selv at han er mye bedre enn de to andre, så nå når vi går inn i den hardeste delen av sesongen, tror jeg han vil få mye mer spilletid. Hvis han ikke gjør det, kan han muligens være på vei ut som du sier.

Damico: Så gal er ikke Nani som fotballspiller nei.

Ferdighetene hans er i toppklasse, men den latterlige dårlige fotballforståelsen hans gjør at de ikke kommer til sin fulle nytte.

Endret av D'Amico
Skrevet (endret)
Ikke enig med deg. Skal være enig i at han har en del å lære men så galt er det ikke

Det er vel omtrent det jeg skriver? Bare han får på plass forståelsen for spillet har vi en klassespiller i ham.

Endret av D'Amico
Skrevet
Silva vil vel ikke vekk fra Spania, og jeg tror en spiller som han ville kommet på minst £25,000,000.

Og absolutt IKKE verdt det. Makan til oppskrytt spiller har jeg ikke vært borti. Skjønner ikke hvor dere har fått det fra.

Skrevet

Veldig spent på å se om disse nye spillerne er noe tess. Hadde veldig tro på Nani da vi kjøpte han, men han har ikke vokst som spiller siden dette i det hele tatt. Faktisk har han kanskje vært svakere i år enn i fjor, så jeg tror ikke han kommer til å bli noen ny stjernespiller for oss. Håper Tosic kan ta den rollen og utvikle seg som en klasseving på venstresiden, for det har vi manglet i år.

Skrevet

Silva oppskrytt ja... Faen meg det dumeste jeg noengang har hørt, også kom det fra nattens vokter itillegg. jeg får jizz in mye pants hver gang jeg ser fyren spille, duden har en toutch som er gudebenådet. Mye mye bedre teknisk enn feks Ronaldo. Valencia er vel det laget i verden med flest intressante kantspillere. Dessuten har de en Anderson copycat på midten i Fernandes.

Tosic gleder jeg meg til å se, han bør være god mtp den prislappen der.

Ang Nani: Bør bli ut sesongen. Har han ikke utviklet seg (om han får spille mer fast) da, er det rett på dør.

Brown: Kan ikke selges, er imo nesten like god som Ferdinand og er helt latterlig mye bedre en J. Evans. Sistnevnte har vist svakhetstegn i det siste. Hadde det ikke vært for pappa Vidic inne i boksen, kunne det fort ha gått galt. Unggutt, men likevel.

O'shea, Fletcher, Neville og Park: Er de fornøyde med "lave" lønninger og med å spille på reservelaget/ benken så er det greit. Noen førstelagsspillere på fast basis er de ikke. Spesieillt O'shea er død offensivt og bidrar nada i kamper vi trenger mål. Og ja, jeg husker kampen på Anfield for noen sesonger siden. Det er spillere jeg gjerne se forsvinne til sommeren. Neville må gjerne få en jobb i klubben, men ikke som spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...