Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10x bedre han ja.

Har du sett United kamper før? Høres dessverre ikke sånn ut!

Joda, jeg har sett United. Og jeg og en kamerat sitter å diskuterer akkurat dette nå. Jeg gidder ikke å krangle om at du sier Nani er dårlig, for det er han ikke.

Skrevet (endret)
Den var faen ikke grei. Nani er ikke god, enkelt og greit.

Du høres nesten ut som enn ManU hater.

Berre bedre enn Nani? Det skjer ikke.

Å Nani er mye bedre enn Ashley Young, hvertfall slik han spiller i united med at han kombinerer hele tiden med Ronaldo, noe jeg tror Ashley har hatt store problemer med å gjøre.

Og de kampene Tevez er innpå bana spiller han veldig bra så skjønner ikke hvorfor vi skal kvitte oss med han.

Endret av SniKaZ
Skrevet
Den var faen ikke grei. Nani er ikke god, enkelt og greit.

Du høres nesten ut som enn ManU hater.

Berre bedre enn Nani? Det skjer ikke.

Å Nani er mye bedre enn Ashley Young

Jeg vet ikke hva som er verst,virke som en ManU hater,eller være så blendet av Red-Glory at di tror Nani er bedre enn Ashley Young. :roll:

Skrevet

ManU? Du vet at det er skjellsord for United?!

Selfølgelig er Nani dårlig, han eier ikke fotballforståelse i det hele tatt. Han prøver på nye finter hver gang han får tillit, så driter han seg totalt ut.

Ashley Young er jo 10x bedre enn Nani, han har god fotballforståelse. Det har ikke Nani.

Vær så snill, ikke drit dere ut. Om dere har sett Nani spille, så må dere se at han suger.

Skrevet
ManU? Du vet at det er skjellsord for United?!

Selfølgelig er Nani dårlig, han eier ikke fotballforståelse i det hele tatt. Han prøver på nye finter hver gang han får tillit, så driter han seg totalt ut.

Ashley Young er jo 10x bedre enn Nani, han har god fotballforståelse. Det har ikke Nani.

Vær så snill, ikke drit dere ut. Om dere har sett Nani spille, så må dere se at han suger.

Om Nani er så UTROLIG sugen som du sier han er så tviler jeg sterkt på at han i hele tatt hadde vært på først laget til Manchester. Er kanskje enn grunn til at Ferguson vill bruke han? kanskje fordi han synes Nani er god? å de sier vell kanskje litt-_-

Skrevet

Nani har aldri fått sjanse over flere kamper etter hverandre. Nani har aldri kommet iform hos oss. Nani har talentet, men må nok flytte på seg. Men suger gjør han ikke.

Skrevet

Greit Young er 10x bedre enn Nani. Tydeligvis så kan man ikke si meningen sin uten å få flame tilbake. Så jeg får bare følge flokken.

Men, jeg håper virkelig at Nani viser sitt ypperste i neste match, når han får tillit.

Skrevet

Si meg, hvem som har sittet mest på benken du?

Park og Ronaldo har jo vært førstevalg.

Snikaz, jeg må nesten le av deg. Du kommer med helt dumme argumenter.

Skrevet (endret)
Si meg, hvem som har sittet mest på benken du?

Park og Ronaldo har jo vært førstevalg.

Snikaz, jeg må nesten le av deg. Du kommer med helt dumme argumenter.

Faen er så dumt med de? du sier Berre er bedre enn Nani. Hvor stor tror du sjansen er for at Berre hadde i hele tatt fått sjans på sitte på benken? Jeg synes du kommer med VELDIG usaklige argumenter når du drar inn sånne ting.

Min mening er at Nani er bedre enn Ashley og Park, men høres ut som at jeg ikke kan ha egene meninger så får vell bare gi meg-_-

Endret av SniKaZ
Skrevet

Uansett om Nani ikke har spilt fast, så er han ikke en dårlig fotballspiller! Da hadde han ikke en gang vært i nærheten av benken til United, så det å påstå at han er en dårlig spiller er jo latterlig.

Skrevet (endret)
Faen er så dumt med de? du sier Berre er bedre enn Nani. Hvor stor tror du sjansen er for at Berre hadde i hele tatt fått sjans på sitte på benken? Jeg synes du kommer med VELDIG usaklige argumenter når du drar inn sånne ting.

Ærlig talt, selvfølgelig er Nani bedre enn Berre. Det Raste sa var sikkert for å understreke ett poeng, for Nani er skremmende dårlig mesteparten av kampene han spiller.

Min mening er at Nani er bedre enn Ashley og Park, men høres ut som at jeg ikke kan ha egene meninger så får vell bare gi meg-_-

Si hvorfor du mener han er bedre da. Argumenter som "Ferguson bruker han jo, så da er han god" og "han kombinerer jo hele tiden med Ronaldo" holder ikke, for å si det mildt.

Edit: Og selvfølgelig ville jeg byttet Nani med Young. Det ville enhver person som har sett ett par kamper med Aston Villa gjort.

Endret av D'Amico
Skrevet

Hehe, litt latterlig diskusjon. :p

Når Raste sier: "Nani Suger" så mener han det ikke akkurat bokstavlig talt, men at han ikke har overbevist nok til å kreve førstelagsspill, noe jeg er helt enig i. Som Raste sa så har gutten (Nani) en altfor dårlig spillerforståelse, han kan rett og slett finne på de mest merkelig tinga med ballen i beina. Vi har alle sett unødvendige driblinger (Om han lykkes eller ei) hvor egoismen oser i lange baner.

Men jeg mener vi ikke skal selge Nani, han er enda ung og han kan komme på nivået under Ronaldo, men han må seriøst skjerpe seg med den egoistiske stilen han har lagt til seg ;)

At A. Young er bedre atm er ingen tvil om.

Skrevet
Hehe, litt latterlig diskusjon. :p

Når Raste sier: "Nani Suger" så mener han det ikke akkurat bokstavlig talt, men at han ikke har overbevist nok til å kreve førstelagsspill, noe jeg er helt enig i. Som Raste sa så har gutten (Nani) en altfor dårlig spillerforståelse, han kan rett og slett finne på de mest merkelig tinga med ballen i beina. Vi har alle sett unødvendige driblinger (Om han lykkes eller ei) hvor egoismen oser i lange baner.

Men jeg mener vi ikke skal selge Nani, han er enda ung og han kan komme på nivået under Ronaldo, men han må seriøst skjerpe seg med den egoistiske stilen han har lagt til seg ;)

At A. Young er bedre atm er ingen tvil om.

Husker dere Ronaldo, når han kom til United? Han var veldig drible glad å rotet bort ballen, Neville ble pissed. Men han fikk mange sjangser. Og nå er han blitt verdensbeste. Og Nani er ikke nærheten å få like mange sjanser som Ronaldo fikk. Ja, Ronaldo hadde/har ett større potensial. Men han rota det fortsatt til når han hadde ballen i bena i starten for United, men likevel fikk han flere sjanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...