Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nani kommer nok til å bli en suksess, men det er usikkert om han blir det for UNITED.

skal han bli suksess for nokon som helst må han komme seg fra gullfisk stadie innad speleforståelse iallefall

 

EDIT: RePaC: ingenting tyder på at Ron reiser med det første iallefall. Spesielt ikkje etter siste utspel om ein eventuell fornya kontrakt.

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nani har noen ekstreme kvaliteter. Fart, god skuddfot, god innleggsfot, bra rykk.. Fotballforståelsen kommer seg etter hvert. Helt utrolig at enkelte har gitt han opp allerede.

Jeg gir aldri opp United spillere!!! Alle Ferguson henter kan prestere om de vil, bare enkelte ganger de ikke er tent på å brenne for klubben. Nani har ikke visst følelser, tror han spilte i drømmeklubben. Og lot pengene snakke da han kom til United, men for all del en god spiller.

 

Hvordan vil du at Nani skal vise følelsene sine?

Lenke til kommentar
Nani kommer nok til å bli en suksess, men det er usikkert om han blir det for UNITED.

skal han bli suksess for nokon som helst må han komme seg fra gullfisk stadie innad speleforståelse iallefall

 

EDIT: RePaC: ingenting tyder på at Ron reiser med det første iallefall. Spesielt ikkje etter siste utspel om ein eventuell fornya kontrakt.

Syns jeg leste at han ikke fikk ny kontrakt?

Lenke til kommentar
Nani har noen ekstreme kvaliteter. Fart, god skuddfot, god innleggsfot, bra rykk.. Fotballforståelsen kommer seg etter hvert. Helt utrolig at enkelte har gitt han opp allerede.

Jeg gir aldri opp United spillere!!! Alle Ferguson henter kan prestere om de vil, bare enkelte ganger de ikke er tent på å brenne for klubben. Nani har ikke visst følelser, tror han spilte i drømmeklubben. Og lot pengene snakke da han kom til United, men for all del en god spiller.

 

Hvordan vil du at Nani skal vise følelsene sine?

Vise at han elsker klubben, fansen og medspillerne. Med å vise frem sine gode evner hver bidige kamp. Kanskje toppe det hele med å ta å kysse emblemet, eller tatovere logoen på armen sin :shrug:

Lenke til kommentar
Nani har noen ekstreme kvaliteter. Fart, god skuddfot, god innleggsfot, bra rykk.. Fotballforståelsen kommer seg etter hvert. Helt utrolig at enkelte har gitt han opp allerede.

Jeg gir aldri opp United spillere!!! Alle Ferguson henter kan prestere om de vil, bare enkelte ganger de ikke er tent på å brenne for klubben. Nani har ikke visst følelser, tror han spilte i drømmeklubben. Og lot pengene snakke da han kom til United, men for all del en god spiller.

 

Hvordan vil du at Nani skal vise følelsene sine?

Vise at han elsker klubben, fansen og medspillerne. Med å vise frem sine gode evner hver bidige kamp. Kanskje toppe det hele med å ta å kysse emblemet, eller tatovere logoen på armen sin :shrug:

Synes han kan danse jeg. :)

Lenke til kommentar
Nani har noen ekstreme kvaliteter. Fart, god skuddfot, god innleggsfot, bra rykk.. Fotballforståelsen kommer seg etter hvert. Helt utrolig at enkelte har gitt han opp allerede.

Jeg gir aldri opp United spillere!!! Alle Ferguson henter kan prestere om de vil, bare enkelte ganger de ikke er tent på å brenne for klubben. Nani har ikke visst følelser, tror han spilte i drømmeklubben. Og lot pengene snakke da han kom til United, men for all del en god spiller.

 

Hvordan vil du at Nani skal vise følelsene sine?

Vise at han elsker klubben, fansen og medspillerne. Med å vise frem sine gode evner hver bidige kamp. Kanskje toppe det hele med å ta å kysse emblemet, eller tatovere logoen på armen sin :shrug:

Synes han kan danse jeg. :)

Det "kan" han og;

http://www.youtube.com/watch?v=vDTC9HlxyZM

 

Tror VDS var litt sinna i 1 sekund helt på slutten.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Aldri forstått enkeltes trang til å forsvare spillere,bare fordi di trer på seg,den guddommelige røde trøya.

Ikke kom her å si at folk "støttet" Dong Fang(enhai)zhou det siste året!

 

Ferguson sine signaler er tydelige,ettersom Nani ikke spiller,mer enn han gjør,så sier det at Ferguson ikke har mye tro på han.

Ergo,han er ikke mer enn en squad player,og kommer kanskje ikke til å bli noe annet heller.

Du kan bare se på enkelte unge spillere,hvor mye tillit disse har fått,selv om di var på grensen til begredelige fra børjan av.G.Neville,P.Neville,C.Ronaldo m.m..(kunne ramset opp flere,men jeg makter ikke atm).

 

Det tydeligste signalet,mener jeg vi fikk under Stoke kampen.Når vi ledet så mye som vi gjorde,og Gibson,Wellbeck og Manucho ble foretrukket.så sier det egentlig sitt.

Lenke til kommentar
Aldri forstått enkeltes trang til å forsvare spillere,bare fordi di trer på seg,den guddommelige røde trøya.

Ikke kom her å si at folk "støttet" Dong Fang(enhai)zhou det siste året!

 

Det tydeligste signalet,mener jeg vi fikk under Stoke kampen.Når vi ledet så mye som vi gjorde,og Gibson,Wellbeck og Manucho ble foretrukket.så sier det egentlig sitt.

 

Så klart var det ingen som støttet Dong. Og når det gjelder kampen mot Stoke. Morsomt at du faktisk nevner den kampen. Hvis vi hadde ledet 1-0, hvem tror du hadde fått sjansen av Gibson, Welbeck, Manucho og Nani? Eller hvis stillingen hadde vært 1-1 og vi trengte et mål, tror du virkelig noen av dem hadde fått sjansen i stedet for Nani?

 

Og når vi møter antatt dårligere motstand får bestandig Nani en sjanse til å vise seg frem.

Lenke til kommentar
Aldri forstått enkeltes trang til å forsvare spillere,bare fordi di trer på seg,den guddommelige røde trøya.

Ikke kom her å si at folk "støttet" Dong Fang(enhai)zhou det siste året!

 

Ferguson sine signaler er tydelige,ettersom Nani ikke spiller,mer enn han gjør,så sier det at Ferguson ikke har mye tro på han.

Ergo,han er ikke mer enn en squad player,og kommer kanskje ikke til å bli noe annet heller.

Du kan bare se på enkelte unge spillere,hvor mye tillit disse har fått,selv om di var på grensen til begredelige fra børjan av.G.Neville,P.Neville,C.Ronaldo m.m..(kunne ramset opp flere,men jeg makter ikke atm).

 

Det tydeligste signalet,mener jeg vi fikk under Stoke kampen.Når vi ledet så mye som vi gjorde,og Gibson,Wellbeck og Manucho ble foretrukket.så sier det egentlig sitt.

Nå er verken, Gibson, Welbeck eller Manucho venstreving da.

Lenke til kommentar
Aldri forstått enkeltes trang til å forsvare spillere,bare fordi di trer på seg,den guddommelige røde trøya.

Ikke kom her å si at folk "støttet" Dong Fang(enhai)zhou det siste året!

 

Ferguson sine signaler er tydelige,ettersom Nani ikke spiller,mer enn han gjør,så sier det at Ferguson ikke har mye tro på han.

Ergo,han er ikke mer enn en squad player,og kommer kanskje ikke til å bli noe annet heller.

Du kan bare se på enkelte unge spillere,hvor mye tillit disse har fått,selv om di var på grensen til begredelige fra børjan av.G.Neville,P.Neville,C.Ronaldo m.m..(kunne ramset opp flere,men jeg makter ikke atm).

 

Det tydeligste signalet,mener jeg vi fikk under Stoke kampen.Når vi ledet så mye som vi gjorde,og Gibson,Wellbeck og Manucho ble foretrukket.så sier det egentlig sitt.

Nå er verken, Gibson, Welbeck eller Manucho venstreving da.

 

Eeeh..DOH..ja jeg vet det.Men hvorfor pleier Giggs å spille sentralt da,når han egentlig er venstreving?Poenget mitt er at Ferguson hadde 3 bytter.Ingen av di var Nani!

 

Get it?

 

Og ja,Ryan reynolds,jeg tror faktisk at hvis kampen hadde ebbet ut i 1-1,og vi hadde trengt et mål,så hadde Ferguson prioritert enten Anderson,eller en spiss til.Men tro skal vi ikke stole på,det har religion vist i mange tusen år :thumbup:

Men fakta er,at dette får vi aldri vite.

Lenke til kommentar
Eeeh..DOH..ja jeg vet det.Men hvorfor pleier Giggs å spille sentralt da,når han egentlig er venstreving?Poenget mitt er at Ferguson hadde 3 bytter.Ingen av di var Nani!

 

Get it?

Nå har Nani blitt byttet inn ved flere anledninger der faktisk kampen har vært på kritiske punkter. I tillegg har han gjort flere gode kamper i år, har ingen tro på at Sir Alex har mistet troen på gutten. Jeg vil fortsatt ha Nani i klubben.

Lenke til kommentar
Eeeh..DOH..ja jeg vet det.Men hvorfor pleier Giggs å spille sentralt da,når han egentlig er venstreving?Poenget mitt er at Ferguson hadde 3 bytter.Ingen av di var Nani!

 

Get it?

Giggs spiller sentralt fordi farten er ikke den samme, og siden fart/rykk er en viktig del av vingspillet, passer han rett og slett bedre sentralt. Og det har jo gått veldig bra ved flere anledninger denne sesongen.

 

Når vi leder 3-0 er det helt rett å gi noen av de som sjelden/aldri spiller førstelagsfotball sjansen. Nani har vi som en slags joker på benken, og som du sikkert forstår, trengte vi ingen joker mot Stoke på stillingen 3-0. Jeg mener i hvertfall at det ikke er noe tegn på at Ferguson ikke har tro på ham. Det er flere andre som har spilt like lite som Nani, uten at jeg begynner å trekke konklusjoner av den grunn.

Lenke til kommentar
Eeeh..DOH..ja jeg vet det.Men hvorfor pleier Giggs å spille sentralt da,når han egentlig er venstreving?Poenget mitt er at Ferguson hadde 3 bytter.Ingen av di var Nani!

 

Get it?

 

Og ja,Ryan reynolds,jeg tror faktisk at hvis kampen hadde ebbet ut i 1-1,og vi hadde trengt et mål,så hadde Ferguson prioritert enten Anderson,eller en spiss til.Men tro skal vi ikke stole på,det har religion vist i mange tusen år :thumbup:

Men fakta er,at dette får vi aldri vite.

 

Ah, så det var poenget ditt. Det var så bra at jeg ikke la merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...