Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Om Nani har spilt dårlig? Ja! Han er jo en katastrofe.

 

Kan ikke huske at han har gjort noe serlig med tabber eller spilt så dårlig. Synes han er bedre i år enn i fjor

 

Fotballforståelsen hans er dårligere enn min...Han er glimrende teknisk, men fy faen jeg har snart ikke flere hår igjen på hodet (Jeg er tynn i håret fra før av, haha).

 

Så og si hver gang han kan spille til en motspiller så gjør han noe helt idiotisk, prøver å drible fire-fem mann selv, før skuddet hans blir blokkert. Det hadde vært greit hvis han skjøt på første, og enda bedre om han sentret, men når han prøver å "tråkle" seg gjennom forsvaret alene med noen nye "superfinter" han har sett på YouTube så blir jeg bare jævla irritert. Han er ikke noen Maradona for å si det sånn.

 

Og oppførselen hans generelt er noe som irriterer meg, han oppfører seg regelrett som en liten fitte på banen til tider..synd, men sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du overdriver litt, NightKeeper. Jeg er helt enig i at Nani gjør mye dumt, men ikke så mye dumt som du skal ha det til. Det er lenge siden jeg har sett Nani prøve på en sånn superfinte som du sikter til. Jeg synes han som oftest gjør ting han kan, men det er ikke alltid det går like bra. Til tross for lite spilletid denne sesongen har Nani en brukbar statistikk, og sånn var det i fjor også.

 

Nani er en av de som har irritert meg mest denne sesongen, men jeg gir han ikke opp allikevel. Det skal mye til for å se at fyren ikke har potensial til å bli en spiller i verdensklasse.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke NightKeeper overdriver så mye, han fokuserer bare på det negative. Og det er jo selvfølgelig fotballforståelsen hans og (mange) dårlige valg når han er på banen. Men vi ser at han har et fantastisk potensial; nydelige innlegg og cornere, meget god teknikk, gode skudd og i det hele tatt en veldig god fotballspiller - rent teknisk sett. Bare han får på plass evnen til å gjøre de riktige valgene og fotballforståelsen hans på ett (ganske mye) høyere nivå, kan han bli en klasseving.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Det er det D'Amico nevner som kjennetegner Nani. Han har alle de grunnleggende ferdighetene som trengs for å bli en ving i verdensklasse, og jeg tror han kommer til å bli det etter hvert. Det skorter litt på spilleforståelsen, og flere av valgene han gjør på banen taktisk sett er det på alle måter langt fra Deco-klasse over, men han er en ikke så alt for uslepen, men likevel ikke fullt ferdig diamant. Med tålmodighet kan han bli genuin.

Lenke til kommentar
Om Nani har spilt dårlig? Ja! Han er jo en katastrofe.

 

Kan ikke huske at han har gjort noe serlig med tabber eller spilt så dårlig. Synes han er bedre i år enn i fjor

 

Fotballforståelsen hans er dårligere enn min...Han er glimrende teknisk, men fy faen jeg har snart ikke flere hår igjen på hodet (Jeg er tynn i håret fra før av, haha).

 

Så og si hver gang han kan spille til en motspiller så gjør han noe helt idiotisk, prøver å drible fire-fem mann selv, før skuddet hans blir blokkert. Det hadde vært greit hvis han skjøt på første, og enda bedre om han sentret, men når han prøver å "tråkle" seg gjennom forsvaret alene med noen nye "superfinter" han har sett på YouTube så blir jeg bare jævla irritert. Han er ikke noen Maradona for å si det sånn.

 

Og oppførselen hans generelt er noe som irriterer meg, han oppfører seg regelrett som en liten fitte på banen til tider..synd, men sant.

 

Perfekt beskrivelse på Ronaldo for 2 år siden. Bortsett det med oppførsel da, som jeg ikke helt forstår.

Lenke til kommentar
Er bare fotballforståelsen som mangler egentlig, ja. Kunne tenkt meg at han får være med på en training session alene med Scholes hverdag :p

Enig, men fotballforståelsen er helt fucka. Man kan bli så irritert på han at man napper rompehårene fra ræva når han prøver på noe.

 

Men utenom det er han veldig god spiller.

Lenke til kommentar
Enig, men fotballforståelsen er helt fucka. Man kan bli så irritert på han at man napper rompehårene fra ræva når han prøver på noe.

Så kan dere United-tilhengere være glade for at det bare er fotballforståelsen som er i utvikling, ikke noe annet som den grunnleggende ballkontrollen og teknikken. Han mangler helt klart vision på banen, og man vet allerede at han ikke kommer til å bli en like fotballintelligent spiller som Zinedine Zidane, innehaver av tidenes beste overblikk på banen, men det kommer nok til å komme seg med tillit, tålmodighet og tid. Slik jeg ser det er det best å la Park og Nani konkurrere om venstrevingen akkurat nå. Giggs har mistet så mange vingkvaliteter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...