Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Om Nani har spilt dårlig? Ja! Han er jo en katastrofe.

 

Kan ikke huske at han har gjort noe serlig med tabber eller spilt så dårlig. Synes han er bedre i år enn i fjor

 

Fotballforståelsen hans er dårligere enn min...Han er glimrende teknisk, men fy faen jeg har snart ikke flere hår igjen på hodet (Jeg er tynn i håret fra før av, haha).

 

Så og si hver gang han kan spille til en motspiller så gjør han noe helt idiotisk, prøver å drible fire-fem mann selv, før skuddet hans blir blokkert. Det hadde vært greit hvis han skjøt på første, og enda bedre om han sentret, men når han prøver å "tråkle" seg gjennom forsvaret alene med noen nye "superfinter" han har sett på YouTube så blir jeg bare jævla irritert. Han er ikke noen Maradona for å si det sånn.

 

Og oppførselen hans generelt er noe som irriterer meg, han oppfører seg regelrett som en liten fitte på banen til tider..synd, men sant.

 

Perfekt beskrivelse på Ronaldo for 2 år siden. Bortsett det med oppførsel da, som jeg ikke helt forstår.

 

Helt feil her Limbeck.

 

Ronaldo for to år siden scoret over 20 mål, jeg tror vi må tilbake 4 år til den samme beskrivelsen. Helt siden andre halvdel av 05/06-sesongen har Ronaldo vært i verdensklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg savner egentlig den Ronaldo fra 05-07. De innleggene er jo borte nå, og han hadde så utrolig mange assists og mer løp på kantene. Selvom det han gjør nå er mer effektiv og viser at han kan ta sjanser som spiss + mer, og det er jo bra for oss. Men 06/07 sesongen, den var spesiell. Og likte han bedre der enn i 07/08.

Lenke til kommentar
Og jeg savner egentlig den Ronaldo fra 05-07. De innleggene er jo borte nå, og han hadde så utrolig mange assists og mer løp på kantene. Selvom det han gjør nå er mer effektiv og viser at han kan ta sjanser som spiss + mer, og det er jo bra for oss. Men 06/07 sesongen, den var spesiell. Og likte han bedre der enn i 07/08.

 

Må også innrømme at jeg på en måte savner den Ronaldo som spilte i 06/07-sesongen. Jeg har aldri sett en spiller briljere så kraftig i Premier League som han gjorde det året. Og etter sesongen ble han fortjent kåret til årets unge og årets spiller i PL. Men sesongen etterpå, da han skåret dobbelt så mange mål, ble han "bare" kåret til årets spiller.

 

I 06/07 dominerte Ronaldo i hver eneste kamp han spilte, bortsett fra mot de andre topp 3 laga. Og Ronaldo var arkitekt bak det aller meste vi skapte. Jeg vil påstå at vi var litt for avhengig av han, og vil faktisk påstå at vi var mer avhengig av Ronaldo da, enn hva vi er nå. Så klart han skårer mesteparten av målene, men det er ikke lenger han som skaper absolutt alt som skjer fremover. Nei, uff.. det var herlig å se Ronaldo spille i 06/07-sesongen.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Ser ut til at Scholesy er klar for City kampen da :)

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6622651

 

 

"There's no chance of him being back for City, absolutely no chance," the manager told a press conference.

Strengt tatt ser det vel ikkje ut som at han er klar for City, men derimot kan det hende han får spele i Japan. Det kan jo muligens vere ein grei plass å få litt kamptrening etter skada.

Lenke til kommentar
Like gammel som meg jo, og født i samme måned :D

Gratulerer med dagen på, forskudd eller etterskudd :)

 

 

http://united.no.ezdeal.no/united/sesongen...naldo_cristiano

Oppsummering 2004/05:

Har enorm teknikk, men må trekkes fordi han foreløpig ligger ett stykke bak i spilleforståelse. Den dagen han lærer å sende ballen til riktig tid, har vi en spiller i verdensklasse. Skuddferdigheten kan med fordel forbedres, selv om det til slutt ble bra med mål.

 

Akkurat slik er hvordan jeg ville beskrevet Nani. Kanskje med unntak av skuddene som sistnevnte allerede har inne. Uansett er poenget at en kan se likhetstrekk mellom slik Nani er nå og Ronaldo for 3-4 år siden. Nei, de er ikke helt like, men hvis Nani får den samme utviklingen i løpet av de neste sesongene som Ronaldo har hatt de 2 siste, kan han bli en fantstisk god fotballspiller. Forskjellen mellom de to er alderen. I 04/05 var Ronaldo 19 år mesteparten av sesongen. Nå er Nani 22. Altså ligger han 3 år etter. Derfor bør vi begynne å se en utvikling når det gjelder spilleforståelsen hans ganske snart, hvis ikke er jeg redd toget har gått. Men vi må for all del ikke sammenligne disse to for mye. Da er jeg redd vi får for store forventninger til Nani, slik at han virker dårligere enn det han egentlig er.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Ser ut til at Scholesy er klar for City kampen da :)

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6622651

 

 

"There's no chance of him being back for City, absolutely no chance," the manager told a press conference.

Strengt tatt ser det vel ikkje ut som at han er klar for City, men derimot kan det hende han får spele i Japan. Det kan jo muligens vere ein grei plass å få litt kamptrening etter skada.

Det du har sitert står ikke i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...