Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig. Ronaldo er i Manchester United og SKAL diskuteres i Manchester United tråden. Skal alle få sånn ryktetråd, hvor mange blir det ikke tilslutt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir kanskje en smule off topic, men alle skal ikke få egen ryktetråd. Poenget er at det ikke var snakk om annet enn Ronaldo her, og en spiller som har så mye rykter rundt seg fortjener en egen tråd. Dette betyr ikke at alle spillere skal få det.

Skrevet

Det er vel fordi ingen gidder å fiske fram noe annet å prate om eller hva? Det er flere som har endel rykter også med seg, ikke bare Ron. Det burde mod forstå at spillere i United skal prates om i United tråden.

Skrevet

Jeppers. Du har fått med deg det ja?

Uansett er det en egen tråd for ryktene, derfor blir det dumt å diskutere disse i to tråder. Ryktene om Ronaldo bør holde seg til tråden for det når det først er opprettet en egen tråd.

Skrevet

Det var da voldsomt. Nei, vi trenger ikke opprette en egen tråd for Huntelaar. Vi kan heller si om vi vil ha ham i United, noe vi vil ;)

Skrevet (endret)

Huntelaar hadde vært stas, tror han og Rooney/Tevez kunne storspillt sammen (gjør hvertfall det på FM :p )

Leif Edith

Endret av Sveer'n
Skrevet (endret)
Spillerne får ikke lov til å prate om klubbgreier under EM så vidt jeg har forstått? Så det som står det er sikkert tull.

Nå har jo ikke EM begynt ennå da... :p Men skjønner hva du mener. Trodde ikke de fikk lov til det jeg heller, men media er jo på treningene 24/7 så da spør de sikkert noen klubbrelaterte spørsmål uansett.

Anyway... Hva syntes folket her om Santa Cruz? United get their claws into Santa

Endret av Aye
Skrevet (endret)

Hadde vært stas med han, men heller Huntelaar eller Benzema...

Bare jeg som syntes denne utalelsen er litt baklengs? :p

Blackburn striker Roque Santa Cruz has confirmed that Manchester United are interested in signing him.
Endret av Sveer'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...