Mr.SS Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbpremierle.../10/534903.html
Raste Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Vits i å poste så stort bilde, det blir jo dratt ut som faen det innlegget
Manx Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbpremierle.../10/534903.html Her snakker vi ferske nyheter, er vel godt over en uke siden den saken var på enten manutd.com eller united.no... Vits i å poste så stort bilde, det blir jo dratt ut som faen det innlegget Stort bilde , sitter du på en 4 tommersskjerm??? Edit: Og når vi snakker bilder, fjernet fra quoten Endret 10. mai 2008 av Manx
RedPredator Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Akkurat nå gikk det opp for meg at om under 24 timer kan vi enten sitte i himmelen, eller i helvete. Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør å se kampen i morgen. Blir bare å bøtte nedpå med alkohol.
Manx Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Skal prøve og slappe av fram til kampen i morgen om det er mulig er jo en helt annen sak. Kommer nok til å merke det på kroppen at nå er det noe på gang når vi passerer 12.00 i morgen. Men tenkte kanskje jeg skulle slappe av med litt tilbakeblikk fra sesongen i fjor og kjøre i gang United DVDen fra i fjor og se alt av mål og annet moro fra den sesongen, kanskje jeg klarer å tenke på noe helt annet for noen timer (yeah right)...
Raste Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbpremierle.../10/534903.html Her snakker vi ferske nyheter, er vel godt over en uke siden den saken var på enten manutd.com eller united.no... Vits i å poste så stort bilde, det blir jo dratt ut som faen det innlegget Stort bilde , sitter du på en 4 tommersskjerm??? Edit: Og når vi snakker bilder, fjernet fra quoten Nei, ble litt dårlig formulert. Det innlegget han skrev ble dratt ut , så det så litt dumt ut når de andre var normale. btw, så sitter jeg ikke på 4'' skjerm heller
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Akkurat nå gikk det opp for meg at om under 24 timer kan vi enten sitte i himmelen, eller i helvete. Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør å se kampen i morgen. Blir bare å bøtte nedpå med alkohol. Kampen skal jeg definitivt se, å nervene er allerede igang prøver å slappe av med litt Mikkel musikk Billy Jean
RedPredator Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Til dere som vil kose dere litt: http://liverpool.no/forum/t/2157.aspx Tråden går rett og slett ut på at de ikke liker at "søppeldynga" på United.no's forum kalles for "Anfield".
Kiruk Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Trådstarter klager på Uniteds drittkasting. Resten av gjengen sier seg enig og slenger dritt om United.
Superparanoid Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Til dere som vil kose dere litt: http://liverpool.no/forum/t/2157.aspx Tråden går rett og slett ut på at de ikke liker at "søppeldynga" på United.no's forum kalles for "Anfield". Utrolig hvor mange unitedfans som er inne på det forumet der. Selv nøyer jeg meg med "This is Anfield-tråden" på dette forumet, som jeg ser på som mye mer interessant. Utrolig også hvor mange av dere som stadig må utrykke "se hvordan Liverpool-fansen er", akkurat som om dere ikke har idioter blant deres fans også.
RedPredator Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 KopForum er underholdning. Jeg liker underholdning. 2+2 er 4.
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 faen, jeg så chelsea - wigan og Kirkland var heeeelt syk der, håper han ikke er sånn i morgen. tenk så frustrerende å tenke "MÅL" også kommer den superredningen. fy faen så nervøs jeg begynner å bli. er ikke sjans for at jeg klarer å sove i natt nei.
Hewitt Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Skjønner ikke problemet. Jeg sier som noen andre i det emnet - hvorfor bry seg? Dette må jo være en så lite interessant sak som mulig. Er også en av grunnene til at jeg holder meg unna KopForum, folk tar seg altfor lett nær av ting. Samtidig er det alltid gøy å få bekreftet Liverpools posisjon blant Man Utd-fansen, sier jo litt når egne forumkategorier kalles opp etter oss.
RedPredator Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Skjønner ikke problemet. Jeg sier som noen andre i det emnet - hvorfor bry seg? Dette må jo være en så lite interessant sak som mulig. Er også en av grunnene til at jeg holder meg unna KopForum, folk tar seg altfor lett nær av ting. Dette var vel faktisk poenget mitt også. Men gratulerer for at du fant det ut selv
Hewitt Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Tja, poenget ditt gikk nok bittelitt mer på å drite ut den forferdelige Liverpool-fansen enn å få frem såpass dype meninger bak det hele, men for all del, greit nok.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg så for øvrig sammendrag av Uniteds CL triumf fra '99 her om dagen. Skjønner ikke hvordan noen United-supportere tør å påstå at Istanbul var flaks.
Manx Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg så for øvrig sammendrag av Uniteds CL triumf fra '99 her om dagen. Skjønner ikke hvordan noen United-supportere tør å påstå at Istanbul var flaks. Hadde det vært en enkelststående kamp så skulle jeg ha vært enig, men United gjorde dette hele '99 sesongen ga seg aldri og vant det som kunne vinnes. Mye på grunn av at de aldri ga seg og presset på sånn at de stort sett fikk det siste målet. Når de har gjort det det hele sesongen så kalles det ikke flaks mer, men dyktighet
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Og det gjorde ikke liverpool i 2005? Slo Juventus twice i kvarten
Superparanoid Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Når de har gjort det det hele sesongen så kalles det ikke flaks mer, men dyktighet Og dette gjelder selvsagt bare United. Ifølge mange her så har jo Liverpool kun hatt flaks i CL i flere år, men da er det selvsagt ikke snakk om dyktighet.
Sameboe Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Når de har gjort det det hele sesongen så kalles det ikke flaks mer, men dyktighet Og dette gjelder selvsagt bare United. Ifølge mange her så har jo Liverpool kun hatt flaks i CL i flere år, men da er det selvsagt ikke snakk om dyktighet. Istanbul var flaks, snu 3-0 til 3-3, det er gull...Dette var selvfølgelig kjipt for AC Milan som omtrent hadde pokalen, før Liverpool rannet dem...Og det var nok dette som gjorde at AC Milan vant CL forrige sesong over nettop Liverpool
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå